Kategóriák / megoldások

Kategóriák letöltése pdf-ben

1-15. kategóriába csak olyan anyagok nevezhetőek, amelyek profitorientált cégek megbízásából készültek

16. kategóriába csak nonprofit, társadalmi célú szervezetek, cégek megbízásából készült alkotások nevezhetők, míg a


Fontos : Alkotások nevezhetősége több kategóriában

  • Egy alkotást vagy annak elemeit csupán 4 főkategóriában lehet benevezni. Amennyiben négynél több kategóriában is benevezésre kerül egy munka, akkor a zsűri/kiíró felszólíthatja a nevező ügynökséget a megadott korlát feletti nevezések visszavonására.
  • Egy adott főkategórián belül több alkategóriába is lehetőség van nevezni egy alkotást vagy annak egyes elemeit, amennyiben nincs feltüntetve ennek tiltása
  • Kivételt képez ez alól az Integrált megoldások és Kreatív stratégia megoldások, oda ezen darabszámok felett is be lehet nevezni az adott alkotást vagy annak elemeit

Minden kategóriában az ötletet díjazzuk, kivéve a 14-es Craft kategóriát, ahol a kivitelezés minősége az elbírálási szempont.


1. Filmes megoldások
A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni
2. Nyomtatott sajtó megoldások
3. Out of home megoldások
4. Digitális megoldások
5. Branded content megoldások
A kategóriába csak olyan alkotásokat várunk, amelyek egy tartalomszolgáltatóval, vagyis médiummal vagy influencerrel való együttműködés során születtek meg.
6. Design megoldások
A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni
7. Innovatív platformválasztás (best use of media)
Ebbe a kategóriába olyan alkotásokat várunk, amelyekben az ötlet gyökere a felületválasztásban vagy egy touchpointban rejlik. Offline és online térből is nevezhető ide alkotás.
8. PR megoldások
9. Shopper marketing megoldások
10. Direkt megoldások (jól targetált és/vagy eladáscélú alkotások)
11. Rendezvényes megoldások
12. Promo&Activation megoldások
13. Audio megoldások
A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni
14. Craft
A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni.
15. Integrált megoldások
16. Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás)
Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem.
17. Kreatív stratégia   ÚJ
A Kreatív stratégia kategória azért jött létre, hogy az ötletek mögötti ötletet ünnepelje. A célja ráirányítani a reflektorfényt a stratégiai tervezés fontosságára és megmutatni, hogy képes újraértelmezni egy márka identitását, és befolyásolni a fogyasztókat vagy a szélesebb kultúrát. Az egyes alkategóriákban esettanulmányt kérünk vagy maximum 12 slide terjedelmű kreatív prezentációt
18. B2B   ÚJ
Kizárólag üzleti ügyfeleket, kis- közép vagy nagyvállalatokat célzó alkotás nevezhető ide.