1.1 Filmes megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Televízióban, mozi csatornán sugárzott film (corporate/image/promóciós) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis Magyarország
KAMPÁNY: A kockázatok helyett, Cofidis
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Ételkóstoló |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis Magyarország
KAMPÁNY: A kockázatok helyett, Cofidis
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Kincskereső |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Jófogás
KAMPÁNY: Jófogás: Lássuk, kihez kerül
ALKOTÁS NÉV: Jófogás: Lássuk, kihez kerül |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Vodafone Magyarország
KAMPÁNY: Vodafone Karácsony
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Karácsony A két játékboltos |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Marsra Magyar
ALKOTÁS NÉV: Marsra Magyar Univerzum PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OOB Creative PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Mcdonald’s
KAMPÁNY: Az ölelés ereje
ALKOTÁS NÉV: A Páncélos mese |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Lounge Group
MÁRKA: Szerencsejáték Zrt.
KAMPÁNY: Tippmix
ALKOTÁS NÉV: Tudjuk, mi a pálya |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Yettel Karácsonyi Kórus
ALKOTÁS NÉV: Yettel Karácsonyi Kórus Filmek PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Yettel OtthonNet
ALKOTÁS NÉV: Yettel OtthonNet |
|
|
|
1.3 Filmes megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Online image film (olyan image film, amely kizárólag a digitális térben jelent meg, tévében nem sugározták) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Cluso
MÁRKA: Oonly ásványvíz
KAMPÁNY: Oonly bevezető kampány
ALKOTÁS NÉV: Hírlánc PARTNER ÜGYNÖKSÉG: - |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: MOL Nyrt.
KAMPÁNY: Fresh Corner x Heinz: Smokey Baconnaise
ALKOTÁS NÉV: Fresh Corner x Heinz: Smokey Baconnaise |
|
|
|
1.4 Filmes megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Online content (internetre készített filmes megoldás: virus/social média, egyéb online film) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Radnóti Színház
KAMPÁNY: Utolsó osztálykirándulás
ALKOTÁS NÉV: Utolsó osztálykirándulás PARTNER ÜGYNÖKSÉG: 235 Productions PARTNER ÜGYNÖKSÉG: MindMiners Collective |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: Samsung Jövőálló Akadémia - Disputa
ALKOTÁS NÉV: Samsung Jövőálló Akadémia - Disputa PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Compact TV |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Marsra Magyar
ALKOTÁS NÉV: Marsra Magyar Univerzum PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OOB Creative PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Yettel Karácsonyi Kórus
ALKOTÁS NÉV: Yettel Karácsonyi Kórus Prerollok |
|
|
|
2.1 Nyomtatott sajtó megoldások / Sajtótermékekben közzétett hagyományos hirdetések |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Pinkponilo
KAMPÁNY: Sorsfordító Szálak
ALKOTÁS NÉV: Sorsfordító Szálak |
|
|
|
2.2 Nyomtatott sajtó megoldások / Sajtótermékekben közzétett újszerű megoldások, kreatívan alkalmazott felületek, különleges megjelenések (behúzások, kivágások, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: PICK
KAMPÁNY: Tavaszi kampány
ALKOTÁS NÉV: Irány a szabad! - 2.2 Nyomtatott sajtó megoldások |
|
|
|
3.1 Out of home megoldások / Hagyományos out of home megjelenések (poszterek, plakátok, citylight vagy óriásplakátok, járműreklámok, épülethálók, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Dacia
KAMPÁNY: Dacia Carpooling Boards
ALKOTÁS NÉV: Dacia Carpooling Boards |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Algoflex
KAMPÁNY: Izom + Ízület
ALKOTÁS NÉV: Szobrok PARTNER ÜGYNÖKSÉG: JCDecaux |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: ALDI
KAMPÁNY: Az ellenfél térfelén
ALKOTÁS NÉV: ALDI – Az ellenfél térfelén |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone Karácsony
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Karácsony A két játékboltos |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Amodent
KAMPÁNY: Mosolyogj
ALKOTÁS NÉV: Amodent Mosolyogj |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Tízpróba Magyarország Kft.
KAMPÁNY: Mozdulj a várossal!
ALKOTÁS NÉV: Decathlon Mozdulj a várossal! |
|
|
|
3.2 Out of home megoldások / Digitális out of home megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Visa
KAMPÁNY: Visa x SINOSZ
ALKOTÁS NÉV: Tanulj meg adni! PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Grayling Budapest |
|
|
|
3.3 Out of home megoldások / Egyéb különleges out of home megoldások, ambient |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Algoflex
KAMPÁNY: Izom + Ízület
ALKOTÁS NÉV: Reflex játér |
|
|
|
4.1 Digitális megoldások / Online felületen futó integrált kampányok (egy koncepción alapuló, min. 3 digitális csatornán/eszközön megélő kampány, amelyből az owned channeleken megjelenő tartalmak összesen egy csatornának számítanak, és azon kívül min. további 2 lába volt) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Marsra Magyar
ALKOTÁS NÉV: Marsra Magyar Univerzum PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OOB Creative PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Post For Rent
MÁRKA: Burger King
KAMPÁNY: ValMar King szendvicsek a Burger Kingben
ALKOTÁS NÉV: Burger King - ValMar King PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Peaktime |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Yettel Újrahasznosítás Kampány
ALKOTÁS NÉV: Csókkirály újrahasznosítva |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Vivicitta
ALKOTÁS NÉV: Bajnokok ezrei PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
|
4.2 Digitális megoldások / Website-ok és microsite-ok (desktopra vagy mobilra készített websiteok, microsite-ok és promóciós site-ok) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Fekete Zaj Fesztivál
KAMPÁNY: The Sound of Matra
ALKOTÁS NÉV: The Sound of Matra |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Hello Szülő
ALKOTÁS NÉV: Hello Szülő |
|
|
|
4.4 Digitális megoldások / Közösségi platformon megjelenő megoldások (Facebook, Instagram, Snapchat, Tinder, stb. megoldás, amelyben az ötlet a platform sajátosságait szervesen használja, és nem csak hirdetési felületként tekint a közösségi oldalakra) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Líra
KAMPÁNY: Kicsomagolt történetek
ALKOTÁS NÉV: Kicsomagolt történetek |
|
|
|
4.6 Digitális megoldások / Adatvezérelt kreatív megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Vivicitta
ALKOTÁS NÉV: Bajnokok ezrei PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
|
4.7 Digitális megoldások / Egyedi, innovatív eszközök használatával készülő megoldások (Pl. chatbot, browser extension, VR, AR, smartTV, wearables) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Fekete Zaj Fesztivál
KAMPÁNY: The Sound of Matra
ALKOTÁS NÉV: The Sound of Matra |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: K&H
KAMPÁNY: Bank of Legends
ALKOTÁS NÉV: Bank of Legends |
|
|
|
5.1 Branded content megoldások - A kategóriába csak olyan alkotásokat várunk, amelyek egy tartalomszolgáltatóval, vagyis médiummal vagy influencerrel való együttműködés során születtek meg. / Médiummal való együttműködés során készült (pl. online híroldallal, magazinnal, televíziós vagy rádiós csatornával, podcasttal, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: KMH Film
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Marsra magyar!
ALKOTÁS NÉV: Marsra magyar! Univerzum PARTNER ÜGYNÖKSÉG: O.O.B. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Mito |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Vivicitta
ALKOTÁS NÉV: Bajnokok ezrei PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
|
5.2 Branded content megoldások - A kategóriába csak olyan alkotásokat várunk, amelyek egy tartalomszolgáltatóval, vagyis médiummal vagy influencerrel való együttműködés során születtek meg. / InfluencerrelInfluencerrel vagy hírességgel való együttműködés során készült (pl. Blogger/vlogger tartalom, videoklip, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Burger King
KAMPÁNY: Burger King x Valmar
ALKOTÁS NÉV: Burger King x Valmar PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Peaktime agency PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Post For Rent |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: Samsung Jövőálló Akadémia - Disputa
ALKOTÁS NÉV: Samsung Jövőálló Akadémia - Disputa PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Compact TV |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Yettel Újrahasznosítás Kampány
ALKOTÁS NÉV: Csókkirály újrahasznosítva |
|
|
|
6.2 Design megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Product design (egyedi termék létrehozása vagy meglévő funkciójú termék újragondolása/tervezése) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Johnnie Walker
KAMPÁNY: The Uncomfortable Unboxing
ALKOTÁS NÉV: The Uncomfortable Unboxing |
|
|
|
7.1 Innovatív platformválasztás (best use of media) - Ebbe a kategóriába olyan alkotásokat várunk, amelyekben az ötlet gyökere a felületválasztásban vagy egy touchpointban rejlik. Offline és online térből is nevezhető ide alkotás. / Bevett felületeket újszerű módon hasznosító kampányok |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Tízpróba Magyarország Kft.
KAMPÁNY: Mozdulj a várossal!
ALKOTÁS NÉV: Decathlon Mozdulj a várossal! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Líra
KAMPÁNY: Kicsomagolt történetek
ALKOTÁS NÉV: Kicsomagolt történetek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: K&H
KAMPÁNY: Bank of Legends
ALKOTÁS NÉV: Bank of Legends |
|
|
|
7.2 Innovatív platformválasztás (best use of media) - Ebbe a kategóriába olyan alkotásokat várunk, amelyekben az ötlet gyökere a felületválasztásban vagy egy touchpointban rejlik. Offline és online térből is nevezhető ide alkotás. / Reklám által hagyományosan nem használt médiafelületeket kiaknázó kampányok |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Johnnie Walker
KAMPÁNY: The Uncomfortable Unboxing
ALKOTÁS NÉV: The Uncomfortable Unboxing |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: OTP Otthon, MME
KAMPÁNY: OTP Otthon x MME x MOME - Adjunk otthont a madaraknak!
ALKOTÁS NÉV: OTP Otthon x MME x MOME - Adjunk otthont a madaraknak! - 7. Innovatív platformválasztás |
|
|
|
7.3 Innovatív platformválasztás (best use of media) - Ebbe a kategóriába olyan alkotásokat várunk, amelyekben az ötlet gyökere a felületválasztásban vagy egy touchpointban rejlik. Offline és online térből is nevezhető ide alkotás. / Média (kampány)stratégia |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: Nestlé BEBA
KAMPÁNY: Baba Hangoló dalok
ALKOTÁS NÉV: Baba Hangoló dalok |
|
|
|
8.1 PR megoldások / Termék/márka/szolgáltatás népszerűsítésére |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: AI rádió
ALKOTÁS NÉV: A Telekom kölcsönadott hangjAI PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Líra
KAMPÁNY: Kicsomagolt történetek
ALKOTÁS NÉV: Kicsomagolt történetek |
|
|
|
8.2 PR megoldások / Vállalati image |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Auchan Magyarország
KAMPÁNY: Auchan Karácsonyi kampány
ALKOTÁS NÉV: Maradtmég Dobozka |
|
|
|
8.3 PR megoldások / Employer Branding |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Budapest Brand
MÁRKA: Budapest Hősei
KAMPÁNY: Budapest Hősei
ALKOTÁS NÉV: Budapest Hősei |
|
|
|
8.4 PR megoldások / CSR - profitorientált cég általi társadalmi felelősségvállalás |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Universum 8
MÁRKA: Magyar Máltai Szeretszolgálat, Volvo, Waberer’s
KAMPÁNY: Guruló Szimfónia - Örömzene öt tengelyen
ALKOTÁS NÉV: Guruló Szimfónia - Örömzene öt tengelyen PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Carbon Group |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Pinkponilo
KAMPÁNY: Sorsfordító Szálak
ALKOTÁS NÉV: Sorsfordító Szálak |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Radnóti Színház
KAMPÁNY: Utolsó osztálykirándulás
ALKOTÁS NÉV: Utolsó osztálykirándulás PARTNER ÜGYNÖKSÉG: 235 Productions PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Rideg Richárd PARTNER ÜGYNÖKSÉG: MindMiners Collective |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Auchan Magyarország
KAMPÁNY: Auchan Karácsonyi kampány
ALKOTÁS NÉV: Maradtmég Dobozka |
|
|
|
8.5 PR megoldások / Esemény PR (ebbe a kategóriába offline és online megtartott esemény is nevezhető) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Pinkponilo
KAMPÁNY: Sorsfordító Szálak
ALKOTÁS NÉV: Sorsfordító Szálak |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Budapest Brand
MÁRKA: Metrófesztivál
KAMPÁNY: Metrófesztivál kampány
ALKOTÁS NÉV: Metrófesztivál |
|
|
|
9.1 Shopper marketing megoldások / Hagyományos vásárláshelyi (display, wobbler, hostess-aktivációs, stb.) megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Auchan Magyarország
KAMPÁNY: Auchan Karácsonyi kampány
ALKOTÁS NÉV: Maradtmég Dobozka |
|
|
|
9.2 Shopper marketing megoldások / Egyéb, különleges (mozgó, digitális, stb.) vásárláshelyi megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Deichmann
KAMPÁNY: Deichmann Cipő Mesék
ALKOTÁS NÉV: Deichmann Cipő Mesék |
|
|
|
10.1 Direkt megoldások (jól targetált és/vagy eladáscélú alkotások) / Offline térben megvalósuló direkt megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Dacia
KAMPÁNY: Dacia Carpooling Boards
ALKOTÁS NÉV: Dacia Carpooling Boards |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Auchan Magyarország
KAMPÁNY: Auchan Karácsonyi kampány
ALKOTÁS NÉV: Maradtmég Dobozka |
|
|
|
10.2 Direkt megoldások (jól targetált és/vagy eladáscélú alkotások) / Digitális térben megvalósuló direkt megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: K&H
KAMPÁNY: Bank of Legends
ALKOTÁS NÉV: Bank of Legends |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: Medve sajt
KAMPÁNY: Baráti üzenetek a Medvétől
ALKOTÁS NÉV: Baráti üzenetek a Medvétől |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: Nestlé BEBA
KAMPÁNY: Baba Hangoló dalok
ALKOTÁS NÉV: Baba Hangoló dalok |
|
|
|
11.1 Rendezvényes megoldások / Offline rendezvény, esemény (Egy koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó esemény) - 12. pontba nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Radnóti Színház
KAMPÁNY: Utolsó osztálykirándulás
ALKOTÁS NÉV: Utolsó osztálykirándulás PARTNER ÜGYNÖKSÉG: MindMiners Collective PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Rideg Richárd PARTNER ÜGYNÖKSÉG: 235 Productions |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Nyár kampány
ALKOTÁS NÉV: Telekomosok Fesztiválja |
|
|
|
12.1 Promo&Activation megoldások / Sales promotion (online vagy offline térben megvalósuló, eladásösztönző, promóciós megoldások) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Bookline
KAMPÁNY: Léptem olvasni
ALKOTÁS NÉV: Bookline Léptem olvasni |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Deichmann
KAMPÁNY: Deichmann Cipő Mesék
ALKOTÁS NÉV: Deichmann Cipő Mesék |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: PICK
KAMPÁNY: Tavaszi kampány
ALKOTÁS NÉV: Irány a szabad! - 12.1 Sales promotion |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Yettel Újrahasznosítás Kampány
ALKOTÁS NÉV: Csókkirály újrahasznosítva |
|
|
|
12.2 Promo&Activation megoldások / Brand activation (márkaélményt adó, nem értékesítési célú, a fogyasztókat aktiváló megoldás) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Johnnie Walker
KAMPÁNY: The Uncomfortable Unboxing
ALKOTÁS NÉV: The Uncomfortable Unboxing |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: PICK
KAMPÁNY: Tavaszi kampány
ALKOTÁS NÉV: Irány a szabad! - PICK Bordó Körtúrák - 12.2 Brand activation PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Besocial |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Tízpróba Magyarország Kft.
KAMPÁNY: Mozdulj a várossal!
ALKOTÁS NÉV: Decathlon Mozdulj a várossal! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: Nestlé BEBA
KAMPÁNY: Baba Hangoló dalok
ALKOTÁS NÉV: Baba Hangoló dalok |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Vivicitta
ALKOTÁS NÉV: Bajnokok ezrei PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
|
13.1 Audio megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Hagyományos rádiószpot (rádióban, spotify-on, stb. sugárzott megoldások) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Radnóti Színház
KAMPÁNY: Propaganda Színház
ALKOTÁS NÉV: Propaganda Színház |
|
|
|
13.2 Audio megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Egyéb különleges audiomegoldások (más audiofelületen történő kreatív megoldások, kreatív együttműködések, audio alapú ötletek, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: AI rádió
ALKOTÁS NÉV: A Telekom kölcsönadott hangjAI PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Fekete Zaj Fesztivál
KAMPÁNY: The Sound of Matra
ALKOTÁS NÉV: The Sound of Matra |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Líra
KAMPÁNY: Kicsomagolt történetek
ALKOTÁS NÉV: Kicsomagolt történetek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: Nestlé BEBA
KAMPÁNY: Baba Hangoló dalok
ALKOTÁS NÉV: Baba Hangoló dalok |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: E.ON
KAMPÁNY: Szurkoljunk el Fukuokáig!
ALKOTÁS NÉV: Szurkoljunk el Fukuokáig! aktivációs kampány |
|
|
|
14.1 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Filmes megoldások (tv, mozi, online) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis Magyarország
KAMPÁNY: A kockázatok helyett, Cofidis
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Ételkóstoló craft |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Jófogás
KAMPÁNY: Jófogás: Lássuk, kihez kerül
ALKOTÁS NÉV: Jófogás: Lássuk, kihez kerül |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone Karácsony
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Karácsony A két játékboltos |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Cluso
MÁRKA: Oonly
KAMPÁNY: Oonly Tisztán Víz Kft.
ALKOTÁS NÉV: Hírlánc |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: MOL Nyrt.
KAMPÁNY: Fresh Corner XXL hot-dog
ALKOTÁS NÉV: Fresh Corner XXL hot-dog image videó |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Abstract
MÁRKA: Foxpost
KAMPÁNY: Lehetőség Mindenhol
ALKOTÁS NÉV: Lehetőség Mindenhol sorozat |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Tuning image kampány
ALKOTÁS NÉV: Tuning Slam |
|
|
|
14.2 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Print (sajtó, citylight, poszter, leaflet, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Pinkponilo
KAMPÁNY: Sorsfordító Szálak
ALKOTÁS NÉV: Sorsfordító Szálak |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Tízpróba Magyarország Kft.
KAMPÁNY: Mozdulj a várossal!
ALKOTÁS NÉV: Decathlon Mozdulj a várossal! |
|
|
|
14.5 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Innovatív felületen megjelenő megoldások (VR, AR, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Fekete Zaj Fesztivál
KAMPÁNY: The Sound of Matra
ALKOTÁS NÉV: The Sound of Matra |
|
|
|
14.6 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Design (arculat, logó, csomagolás , termékfejlesztés, katalógus, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Bookline
KAMPÁNY: Léptem olvasni
ALKOTÁS NÉV: Bookline Léptem olvasni |
|
|
|
14.7 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Copywriting (kiemelkedően színvonalas szövegírói munka eredményeként létrejött márkamegjelenések) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Abstract
MÁRKA: Budapest Park
KAMPÁNY: 2023 Nyitókampány
ALKOTÁS NÉV: Nyílt |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Yettel Karácsonyi Kórus
ALKOTÁS NÉV: Yettel Karácsonyi Kórus Dalszövegek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: WHC
KAMPÁNY: Mi értjük, mire vágysz!
ALKOTÁS NÉV: Mi értjük, mire vágysz! |
|
|
|
14.8 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Mesterséges intelligencia (AI) használatával készült megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: AI rádió
ALKOTÁS NÉV: A Telekom kölcsönadott hangjAI PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Vivicitta
ALKOTÁS NÉV: Bajnokok ezrei PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
|
15.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, minimum három, mainstream channel, médiatípus vagy eszköz használatával megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. - 4.1-ben nevezett kampány ide nem nevezhető egy az egyben, de ott bemutatott digitális kampány a 3-ból egy lábként bemutatható itt is. |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Burger King
KAMPÁNY: Burger King x Valmar
ALKOTÁS NÉV: Burger King x Valmar PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Peaktime agency PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Post for rent |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: PICK
KAMPÁNY: Tavaszi kampány
ALKOTÁS NÉV: Irány a szabad! - 15.1 Integrált kampány PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Besocial |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone Karácsony
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Karácsony A két játékboltos |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Radnóti Színház
KAMPÁNY: Propaganda Színház
ALKOTÁS NÉV: Propaganda Színház |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Amodent
KAMPÁNY: Mosolyogj
ALKOTÁS NÉV: Amodent Mosolyogj |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Johnnie Walker
KAMPÁNY: Footsteps of Progress
ALKOTÁS NÉV: Footsteps of Progress PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Dept |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Whitedog Media
MÁRKA: DIGI
KAMPÁNY: DIGI WiFi-egyenlőség
ALKOTÁS NÉV: WiFi-egyenlőség |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: Nestlé BEBA
KAMPÁNY: Baba Hangoló dalok
ALKOTÁS NÉV: Baba Hangoló dalok |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Líra
KAMPÁNY: Kicsomagolt történetek
ALKOTÁS NÉV: Kicsomagolt történetek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Auchan Magyarország
KAMPÁNY: Auchan Karácsonyi kampány
ALKOTÁS NÉV: Maradtmég Dobozka |
|
|
|
16.1 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Integrált kampány (minimum 3 különböző médiatípuson megvalósuló, egységes koncepcióra épülő) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: -
KAMPÁNY: Blindjourney
ALKOTÁS NÉV: Blindjourney - 16.1 Integrált kampány PARTNER ÜGYNÖKSÉG: - |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Egyesület az Inklúzióért
KAMPÁNY: Released Talks
ALKOTÁS NÉV: Released Talks |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
KAMPÁNY: Adventi Adománygyűjtő kampány
ALKOTÁS NÉV: Az emberséghez ember is kell |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: Érintettek Egyesület
KAMPÁNY: Adó 1% kampány
ALKOTÁS NÉV: Segítsd az Érintettek Egyesületet adód 1%-ával |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: MFÖEK
KAMPÁNY: Fogadd örökbe Elvist!
ALKOTÁS NÉV: Fogadd örökbe Elvist! |
|
|
|
16.2 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Out of home-ban megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: -
KAMPÁNY: Blindjourney
ALKOTÁS NÉV: Blindjourney - 16.2 OOH PARTNER ÜGYNÖKSÉG: - |
|
|
|
16.3 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Sajtóban megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Dentsu Creative
MÁRKA: Háttér Társaság
KAMPÁNY: Vesszőkkel az elfogadásért
ALKOTÁS NÉV: Vesszőkkel az elfogadásért |
|
|
|
16.4 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Egyesület az Inklúzióért
KAMPÁNY: Released Talks
ALKOTÁS NÉV: Released Talks |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: MFÖEK
KAMPÁNY: Fogadd örökbe Elvist!
ALKOTÁS NÉV: Fogadd örökbe Elvist! |
|
|
|
16.9 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Társadalmi célú arculat, design |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: -
KAMPÁNY: Blindjourney
ALKOTÁS NÉV: Blindjourney - 16.9 Arculat és design PARTNER ÜGYNÖKSÉG: - |
|
|
|
17.1 Kreatív stratégia - A Kreatív stratégia kategória azért jött létre, hogy az ötletek mögötti ötletet ünnepelje. A célja ráirányítani a reflektorfényt a stratégiai tervezés fontosságára és megmutatni, hogy képes újraértelmezni egy márka identitását, és befolyásolni a fogyasztókat vagy a szélesebb kultúrát. Az egyes alkategóriákban esettanulmányt kérünk vagy maximum 12 slide terjedelmű kreatív prezentációt / Márkastratégia - Egy márka stratégia pozicionálásának elismerése. A stratégiai munkának be kell tudni mutatni, hogyan valósult meg a value proposition, a küldetés, a márka narratíva és a márka pozícionálása, és ez hogyan vezetett a figyelem felkeltéséhez, magasabb márkahűséghez és üzleti sikerhez sikerhez. |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Marsra Magyar
ALKOTÁS NÉV: Marsra Magyar Univerzum PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OOB Creative PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
|
17.2 Kreatív stratégia - A Kreatív stratégia kategória azért jött létre, hogy az ötletek mögötti ötletet ünnepelje. A célja ráirányítani a reflektorfényt a stratégiai tervezés fontosságára és megmutatni, hogy képes újraértelmezni egy márka identitását, és befolyásolni a fogyasztókat vagy a szélesebb kultúrát. Az egyes alkategóriákban esettanulmányt kérünk vagy maximum 12 slide terjedelmű kreatív prezentációt / Corporate Purpose és társadalmi felelősségvállalás - Purpose-vezérelt márkaaktivitás, amely társadalmi ügyekkel vagy környezeti kérdésekkel foglalkozik. A munkának be kell mutatnia, hogyan teremtett értéket a választott márka purpose és hogyan befolyásolta pozitívan a kampány a közösségeket a márka számára releváns módon. |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Hello Szülő
ALKOTÁS NÉV: Hello Szülő |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Johnnie Walker
KAMPÁNY: The Uncomfortable Unboxing
ALKOTÁS NÉV: The Uncomfortable Unboxing |
|
|
|
17.3 Kreatív stratégia - A Kreatív stratégia kategória azért jött létre, hogy az ötletek mögötti ötletet ünnepelje. A célja ráirányítani a reflektorfényt a stratégiai tervezés fontosságára és megmutatni, hogy képes újraértelmezni egy márka identitását, és befolyásolni a fogyasztókat vagy a szélesebb kultúrát. Az egyes alkategóriákban esettanulmányt kérünk vagy maximum 12 slide terjedelmű kreatív prezentációt / Audience Insight - Hogyan volt képes átalakítani a kommunikációs és üzleti stratégiát illetve eredményeket a fogyasztók mélyreható megértése. Olyan stratégiai teljesítmény, amely megmutatja, milyen eredményekre tud vezetni a viselkedéstudomány alkalmazása, a fogyasztói profilok felállítása. Ez magában foglalhatja az erős és a kommunikációt formálni képes fogyasztói insightok megtalálását, a kulturális trendeket, illetve a a social listening, etnográfia, experience mapping vagy az idegtudomány (neuro science) eszközeit is. |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: OTP Bank
KAMPÁNY: Pénzügyi Edukációs kampány
ALKOTÁS NÉV: A pénzügyi nevelésben sok a dilemma, de ránk számíthatsz! - 17.3. Kreatív stratégia Audience Insight |
|
|
|
17.4 Kreatív stratégia - A Kreatív stratégia kategória azért jött létre, hogy az ötletek mögötti ötletet ünnepelje. A célja ráirányítani a reflektorfényt a stratégiai tervezés fontosságára és megmutatni, hogy képes újraértelmezni egy márka identitását, és befolyásolni a fogyasztókat vagy a szélesebb kultúrát. Az egyes alkategóriákban esettanulmányt kérünk vagy maximum 12 slide terjedelmű kreatív prezentációt / Bátor márka - Egy márka részéről tapasztalt kimagasló bátorság és rizikóvállalás elismerése, akár már a briefben megjelenő progresszív gondolkodás jutalmazása. A munkában meg kell mutatkoznia a kockázatvállalásnak, amely aztán kézzelfogható eredményeket hozott a márkának. |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Marsra Magyar
ALKOTÁS NÉV: Marsra Magyar Univerzum PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OOB Creative PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Globus
KAMPÁNY: Mocskosul Finom
ALKOTÁS NÉV: Globus Mocskosul Finom Stratégia |
|
|
|
18.1 B2B - Kizárólag üzleti ügyfeleket, kis- közép vagy nagyvállalatokat célzó alkotás nevezhető ide. / One channel megoldások, amelyekre egy csatorna kiemelt használata jellemző |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: AI rádió
ALKOTÁS NÉV: A Telekom kölcsönadott hangjAI PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|