Kategóriák / megoldások

Kategóriák letöltése pdf-ben

1-15. kategóriába csak olyan anyagok nevezhetőek, amelyek profitorientált cégek megbízásából készültek

16. kategóriába csak nonprofit, társadalmi célú szervezetek, cégek megbízásából készült alkotások nevezhetők

18. kategóriába pedig az ügynökség saját alkotásai kerülhetnek, amelynek nem volt megbízója.

Minden kategóriában az ötletet díjazzuk, kivéve a 14-es Craft kategóriát, ahol a kivitelezés minősége az elbírálási szempont.


1. Filmes megoldások - a kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni
2. Nyomtatott sajtó megoldások
3. Out of home megoldások
4. Digitális megoldások
5. Branded content megoldások (a kategóriába csak olyan alkotásokat várunk, amelyek egy tartalomszolgáltatóval, vagyis médiummal vagy influencerrel való együttműködés során születtek meg.)
6. Design megoldások - a kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni
7. Innovatív platformválasztás (best use of media)
8. PR megoldások
9. Shopper marketing megoldások
10. Direkt megoldások (jól targetált és/vagy eladáscélú alkotások)
11. Rendezvényes megoldások
12. Promo&Activation megoldások
13. Rádiós és audio megoldások - a kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni
14. Craft - a kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége.
15. Integrált megoldások
16. Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás)
17. "Maradj otthon" - a kategóriába nevezett alkotások más kategóriába nem nevezhetők be - ÚJ
Ebbe a kategóriába azokat a kampányokat várjuk, amelyek on-air dátuma 2020. március 15. és június 15. közé esik, és a COVID átlal teremtett új szituációra reagált valamilyen formában, legyen szó profitorientált vagy társadalmi célú kommunikációról. Arra kérünk titeket, hogy döntsétek el, hogy egy-egy adott munkát a klasszikus kategóriá(k)ba neveztek be VAGY ide.
18. Self promo