1.1 Filmes megoldások - a kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Televízióban, mozi csatornán sugárzott film (corporate/image/promóciós) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Borsodi
KAMPÁNY: Borsodi Szituk 2021 filmek
ALKOTÁS NÉV: Borsodi Szituk 2021 filmek PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OMD |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis
KAMPÁNY: Cofidis pörgős hitelfelvétel és Tour de Hongrie szponzoráció
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Vadon élő biciklik |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis
KAMPÁNY: Cofidis Adósságrendező Hitel
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Pénzfa |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis
KAMPÁNY: Cofidis online hitelfelvétel személyes segítséggel
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Humán Rali |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis
KAMPÁNY: Legyen a Cofidis az A-terv!
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Hihetetlen Küldetés |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis
KAMPÁNY: Cofidis Hihetetlen történetek
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Hihetetlen platform |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: #csakerrevártam - Karácsony 2020
ALKOTÁS NÉV: Csak erre vártam TVC PARTNER ÜGYNÖKSÉG: - |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Coca-Cola
KAMPÁNY: Coca-Cola "You Are the Gift" - "Te vagy az ajándék"
ALKOTÁS NÉV: Coca-Cola "You Are the Gift" - "Te vagy az ajándék" |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ViacomCBS CEE
MÁRKA: Paramount Channel
KAMPÁNY: Horror Christmas
ALKOTÁS NÉV: Horror Christmas |
|
|
|
1.2 Filmes megoldások - a kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Televízióban sugárzott nem reklámspot-jellegű megoldás (műsor/film/blokk/vish szponzorációs megoldás vagy kreatív együttműködés) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: 6:3
ALKOTÁS NÉV: A legendás 6:3, ahogy még sosem láttad PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker, Uniomedia, Melon FX |
|
|
|
1.3 Filmes megoldások - a kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Online image film (olyan image film, amely kizárólag a digitális térben jelent meg, tévében nem sugározták) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: MTÜ
KAMPÁNY: Budapest 365
ALKOTÁS NÉV: Meet the 365 faces of Budapest PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Mediator |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Cluso
MÁRKA: Genertel
KAMPÁNY: Meghökkentő autós történetek
ALKOTÁS NÉV: Ben Kingsley - Bill - Simon |
|
|
|
1.4 Filmes megoldások - a kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Online content (internetre készített filmes megoldás: virus/social média, egyéb online film) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Apák Napja
ALKOTÁS NÉV: Apák Napja PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ViacomCBS CEE
MÁRKA: Comedy Central Hungary
KAMPÁNY: Agymenők utolsó évad kampány
ALKOTÁS NÉV: Agymenők búcsú |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ViacomCBS CEE
MÁRKA: Comedy Central Hungary
KAMPÁNY: Comedy Central Voice Casting
ALKOTÁS NÉV: Comedy Central Voice Casting |
|
|
|
2.1 Nyomtatott sajtó megoldások / Sajtótermékekben közzétett hagyományos hirdetések |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone Magyarország Nőnapi Kampány
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Ők lapja |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: Samsung - "Full Stop to Stains" - "Pont a foltokra"
ALKOTÁS NÉV: Samsung - "Full Stop to Stains" - "Pont a foltokra" |
|
|
|
2.2 Nyomtatott sajtó megoldások / Sajtótermékekben közzétett újszerű megoldások, kreatívan alkalmazott felületek, különleges megjelenések (behúzások, kivágások, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone Magyarország Nőnapi Kampány
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Ők lapja |
|
|
|
3.1 Out of home megoldások / Hagyományos out of home megjelenések (poszterek, plakátok, citylight vagy óriásplakátok, járműreklámok, épülethálók, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapest Zrt.
MÁRKA: Coca-Cola
KAMPÁNY: Coca-Cola Purpose CLP panel
ALKOTÁS NÉV: Mosolyogj a szemeddel! |
|
|
|
3.3 Out of home megoldások / Egyéb különleges out of home megoldások, ambient |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Ford
KAMPÁNY: Ford Tame the Carbeast
ALKOTÁS NÉV: Ford Tame The Carbeast PARTNER ÜGYNÖKSÉG: JC Decaux |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Fuzetea
KAMPÁNY: FUZEUM
ALKOTÁS NÉV: Fuzeum |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Borsodi
KAMPÁNY: Borsodi kontextuális falak (épülethálók)
ALKOTÁS NÉV: Borsodi Szitu - Amikor csinálnak csak neked egy Borsodi Szitut PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Zenith |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: AVON
KAMPÁNY: AVON - Önfigyelem kampány a mellrák ellen
ALKOTÁS NÉV: AVON - Önfigyelem kampány a mellrák ellen PARTNER ÜGYNÖKSÉG: FleishmanHillard Café |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: #csakerrevártam - Karácsony 2020
ALKOTÁS NÉV: Csak erre vártam - Daloló Megálló PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
|
4.1 Digitális megoldások / Online felületen futó, egy koncepción alapuló integrált kampányok (min. 3 digitális csatornán/eszközön megélő kampány, amelyből az owned channeleken megjelenő tartalmak összesen egy csatornának számítanak, és azon kívül min. további 2 lába volt) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: Hipernet Túrabot
ALKOTÁS NÉV: Hipernet Túrabot PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: LovePlant
ALKOTÁS NÉV: LovePlant PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
|
4.2 Digitális megoldások / Website-ok és microsite-ok (desktopra vagy mobilra készített websiteok, microsite-ok és promóciós site-ok) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Hello Biznisz Klub
ALKOTÁS NÉV: Hello Biznisz Klub PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Mito |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Tájmunka
ALKOTÁS NÉV: Tájmunka PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: #csakerrevártam - Karácsony 2020
ALKOTÁS NÉV: Csak erre vártam - perszonalizált videóklip PARTNER ÜGYNÖKSÉG: - |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: Samsung - "Eye of the Country" - "Az ország szeme"
ALKOTÁS NÉV: Samsung - "Eye of the Country" - "Az ország szeme" |
|
|
|
4.3 Digitális megoldások / Fizetett felületen megjelenő digitális hirdetések (banner megoldások, preroll megjelenések, mobilhirdetés, social hirdetés, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Vodafone Magyarország
KAMPÁNY: Vodafone Sustainability
ALKOTÁS NÉV: Digital cleaning day |
|
|
|
4.4 Digitális megoldások / Közösségi platformon megjelenő megoldások (Facebook, Instagram, Snapchat, Tinder, stb. megoldás, amelyben az ötlet a platform sajátosságait szervesen használja, és nem csak hirdetési felületként tekint a közösségi oldalakra) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Műtárgyak Éjszakája
KAMPÁNY: The Artfluencer
ALKOTÁS NÉV: The Artfluencer |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Coca-Cola
KAMPÁNY: Ha szereted, akkor minden formában megkívánod
ALKOTÁS NÉV: Ha szereted, akkor minden formában megkívánod |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Mise Stream
ALKOTÁS NÉV: Telekom Mise Stream |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mediator
MÁRKA: Lidl
KAMPÁNY: Húsgolyó-Gate
ALKOTÁS NÉV: Húsgolyó-Gate PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Be social PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Mediator |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: Hipernet Túrabot
ALKOTÁS NÉV: Hipernet Túrabot PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Verdé
KAMPÁNY: Ünnepi kaktuszkórus
ALKOTÁS NÉV: Ünnepi kaktuszkórus PARTNER ÜGYNÖKSÉG: - |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: MTÜ
KAMPÁNY: Budapest 365
ALKOTÁS NÉV: Meet the 365 faces of Budapest PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Mediator |
|
|
|
4.5 Digitális megoldások / Mobil eszközre készített applikáció (mobiltelefon, okosóra, tablet, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: LovePlant
ALKOTÁS NÉV: LovePlant PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
|
4.6 Digitális megoldások / Adatvezérelt kreatív megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: BMW
KAMPÁNY: BMW Mental Airbag
ALKOTÁS NÉV: Mental Airbag |
|
|
|
4.7 Digitális megoldások / Egyedi, innovatív eszközök használatával készülő megoldások (Pl. chatbot, browser extension, VR, AR, smartTV, wearables) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Magyar Telekom
ALKOTÁS NÉV: Magenta Vibe PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker, Offline |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: LovePlant
ALKOTÁS NÉV: LovePlant PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
|
5.1 Branded content megoldások (a kategóriába csak olyan alkotásokat várunk, amelyek egy tartalomszolgáltatóval, vagyis médiummal vagy influencerrel való együttműködés során születtek meg.) / Médiummal való együttműködés során készült (pl. online híroldallal, magazinnal, televíziós vagy rádiós csatornával, podcasttal, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: 6:3
ALKOTÁS NÉV: A legendás 6:3, ahogy még sosem láttad PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker, Uniomedia, Melon FX |
|
|
|
5.2 Branded content megoldások (a kategóriába csak olyan alkotásokat várunk, amelyek egy tartalomszolgáltatóval, vagyis médiummal vagy influencerrel való együttműködés során születtek meg.) / Influencerrel vagy hírességgel való együttműködés során készült (pl. Blogger/vlogger tartalom, videoklip, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: HEINEKEN HUNGÁRIA
KAMPÁNY: ZENÉVEL AZ ITTAS VEZETÉS ELLEN
ALKOTÁS NÉV: ZENÉVEL AZ ITTAS VEZETÉS ELLEN |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Decathlon Magyarország
KAMPÁNY: Branded sporthimnusz és videóklip az Antilope Kidtől
ALKOTÁS NÉV: Kinyomok 10 kilót PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Umbrella Kreatív Műhely Kft. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: #csakerrevártam - Karácsony 2020
ALKOTÁS NÉV: Csak erre vártam - A dal PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
|
6.1 Design megoldások - a kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Brand design (arculat, csomagolás, logó, digitális) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Brand Bar Communications Kft.
MÁRKA: Liszt Ferenc Kamarazenekar
KAMPÁNY: Zenevezérelt dinamikus arculat
ALKOTÁS NÉV: ?Látod a zenét?? LFKZ arculat. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: FLEISHMANHILLARD CAFÉ KFT. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Greenroom
MÁRKA: Budapest Music Center
KAMPÁNY: BMC Borítók
ALKOTÁS NÉV: BMC Borítók |
|
|
|
6.2 Design megoldások - a kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Product design (egyedi termék létrehozása vagy meglévő funkciójú termék újragondolása/tervezése) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Romani Design
KAMPÁNY: GreenLook
ALKOTÁS NÉV: GreenLook Top PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Umbrella Kreatív Műhely Kft. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: LovePlant
ALKOTÁS NÉV: LovePlant PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
|
7.1 Innovatív platformválasztás (best use of media) / Ebbe a kategóriába olyan alkotásokat várunk, amelyekben az ötlet gyökere a felületválasztásban vagy egy touchpointban rejlik. Offline és online térből is nevezhető ide alkotás. |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Coca-Cola
KAMPÁNY: Coca-Cola I Várunk, jobban mint valaha
ALKOTÁS NÉV: Coca-Cola I Várunk, jobban mint valaha PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Lauritzen, Publicis, Tintahal, Noguchi, Mediacom |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Wolt
KAMPÁNY: Hungry for help?
ALKOTÁS NÉV: Hungry for help? |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Electronic Beats - Kampány a Körúton kívül
ALKOTÁS NÉV: Telekom Electronic Beats - Kampány a Körúton kívül PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Romani Design
KAMPÁNY: GreenLook
ALKOTÁS NÉV: GreenLook Top PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Umbrella Kreatív Műhely Kft. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: BMW
KAMPÁNY: BMW Mental Airbag
ALKOTÁS NÉV: Mental Airbag |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Verdé
KAMPÁNY: Ünnepi kaktuszkórus
ALKOTÁS NÉV: Ünnepi kaktuszkórus PARTNER ÜGYNÖKSÉG: - |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: NO-SPA
KAMPÁNY: NO-SPA - "The Taboo Breaker"
ALKOTÁS NÉV: NO-SPA - "The Taboo Breaker" |
|
|
|
8.1 PR megoldások / Termék/márka/szolgáltatás népszerűsítésére |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Coca-Cola
KAMPÁNY: Ha szereted, akkor minden formában megkívánod
ALKOTÁS NÉV: Ha szereted, akkor minden formában megkívánod |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Tettek Hálózata
KAMPÁNY: Telekom Életmentő Drón Flotta
ALKOTÁS NÉV: Telekom Életmentő Drón Flotta PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Offline Group |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Szenior nagykövetek
ALKOTÁS NÉV: Szenior nagykövetek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG
MÁRKA: Nissan Navara
KAMPÁNY: Navara
ALKOTÁS NÉV: Navara Moves Mountains |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: 6:3
ALKOTÁS NÉV: A legendás 6:3, ahogy még sosem láttad PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker, Uniomedia, Melon FX |
|
|
|
8.4 PR megoldások / CSR - profitorientált cég általi társadalmi felelősségvállalás |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: HEIEKEN HUNGÁRIA
KAMPÁNY: Komlóval a jövőért
ALKOTÁS NÉV: Komlóval a jövőért |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Wolt
KAMPÁNY: Hungry for help?
ALKOTÁS NÉV: Hungry for help? |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Mobildonor
ALKOTÁS NÉV: Mobildonor |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone Magyarország Nőnapi Kampány
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Ők lapja |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Positive Adamsky
MÁRKA: Vanish
KAMPÁNY: Vanish - NINCS TISZTÁBB A GYERMEKI ÖRÖMNÉL
ALKOTÁS NÉV: Vanish - NINCS TISZTÁBB A GYERMEKI ÖRÖMNÉL |
|
|
|
9.2 Shopper marketing megoldások / Egyéb, különleges (mozgó, digitális, stb.) megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: McDonald?s
KAMPÁNY: Big Dejavu
ALKOTÁS NÉV: Big Dejavu |
|
|
|
10.2 Direkt megoldások (jól targetált és/vagy eladáscélú alkotások) / E-commerce megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Wolt
KAMPÁNY: Hungry for help?
ALKOTÁS NÉV: Hungry for help? |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Romani Design
KAMPÁNY: GreenLook
ALKOTÁS NÉV: GreenLook Top PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Umbrella Kreatív Műhely Kft. |
|
|
|
10.3 Direkt megoldások (jól targetált és/vagy eladáscélú alkotások) / Egyéb, a fenti kategóriákba nem besorolható, jól targetált megoldások - 10.1. és 10.2-be nevezett alkotások ide nem nevezhetőek |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Tájmunka
ALKOTÁS NÉV: Tájmunka PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Szenior nagykövetek
ALKOTÁS NÉV: Szenior nagykövetek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: BMW
KAMPÁNY: BMW Mental Airbag
ALKOTÁS NÉV: Mental Airbag |
|
|
|
11.1 Rendezvényes megoldások / Egy koncepció alapján megvalósított offline vagy online rendezvények, események (különleges koncepciójú vagy eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó események) - 12. pontba nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Westend
KAMPÁNY: Me Time Room / Énidőszoba
ALKOTÁS NÉV: Me Time Room / Énidőszoba PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Touché Event PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Mindshare |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Magenta Vibe
ALKOTÁS NÉV: Magenta Vibe PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker, Offline |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Moon-io Kft.
MÁRKA: Vodafone Magyarország
KAMPÁNY: Év végi belső aktivációsorozat és digitális rendezvény
ALKOTÁS NÉV: Vodafone˛- Spread the Spirit |
|
|
|
11.2 Rendezvényes megoldások / Rendezvényes-elem megoldások (egy offline vagy online rendezvény vagy esemény valamely eleme, pl: hostess ruha megoldása, fénytechnika, dekorációs elem, amely önmagában is különleges, kreatív koncepciót takar) - 9.1 és 9.2 alatt nevezett Shopper marketing megoldások ide nem nevezhetőek |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: #együttigazi - Karácsony 2019
ALKOTÁS NÉV: Hiperfa PARTNER ÜGYNÖKSÉG: - |
|
|
|
12.1 Promo&Activation megoldások / Sales promotion (eladásösztönző, promóciós megoldások) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Tájmunka
ALKOTÁS NÉV: Tájmunka PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
|
12.2 Promo&Activation megoldások / Brand activation (márkaélményt adó, nem értékesítési célú, a fogyasztókat aktiváló megoldás) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: McDonald?s
KAMPÁNY: Big Dejavu
ALKOTÁS NÉV: Big Dejavu |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Magenta Vibe
ALKOTÁS NÉV: Magenta Vibe PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker, Offline |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Mobildonor
ALKOTÁS NÉV: Mobildonor |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: BMW
KAMPÁNY: BMW Mental Airbag
ALKOTÁS NÉV: Mental Airbag |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: Hipernet Túrabot
ALKOTÁS NÉV: Hipernet Túrabot PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: LovePlant
ALKOTÁS NÉV: LovePlant PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: Telenor Együtt/tér
ALKOTÁS NÉV: Telenor Együtt/tér PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Allee
KAMPÁNY: #ahogyvagyok
ALKOTÁS NÉV: #ahogyvagyok - Virtuális body positivity divatbemutató PARTNER ÜGYNÖKSÉG: InStlye, Lakatos Márk |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: Samsung - "Eye of the Country" - "Az ország szeme"
ALKOTÁS NÉV: Samsung - "Eye of the Country" - "Az ország szeme" |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: NO-SPA
KAMPÁNY: NO-SPA - "The Taboo Breaker"
ALKOTÁS NÉV: NO-SPA - "The Taboo Breaker" |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: Samsung - "Directed by You" - "Pillanatok a te rendezésedben"
ALKOTÁS NÉV: Samsung - "Directed by You" - "Pillanatok a te rendezésedben" |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: 6:3
ALKOTÁS NÉV: A legendás 6:3, ahogy még sosem láttad PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker, Uniomedia, Melon FX |
|
|
|
13.1 Rádiós és audio megoldások - a kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Rádióban, Spotifyon, stb. sugárzott hagyományos rádiószpot megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Rhinospray Plus
KAMPÁNY: Minden levegővétel számít
ALKOTÁS NÉV: Minden levegővétel számít |
|
|
|
13.2 Rádiós és audio megoldások - a kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Egyéb különleges audiomegoldások (más audiofelületen történő kreatív megoldások, kreatív együttműködések, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: BMW
KAMPÁNY: BMW Mental Airbag
ALKOTÁS NÉV: Mental Airbag |
|
|
|
14.1 Craft - a kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. / Filmes megoldások (tv, mozi, online) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Humán Telex
MÁRKA: World Urban Games
KAMPÁNY: World Urban Games 2019
ALKOTÁS NÉV: World Urban Games 2019 - image spot PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Lounge Design |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis
KAMPÁNY: Cofidis online hitelfelvétel személyes segítséggel
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Humán Rali online videó |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis
KAMPÁNY: Cofidis pörgős hitelfelvétel és Tour de Hongrie szponzoráció
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Vadon élő biciklik online videó |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis
KAMPÁNY: Legyen a Cofidis az A-terv!
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Hihetetlen Küldetés online videó |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: Telenor Hiper
ALKOTÁS NÉV: Telenor Hiper PARTNER ÜGYNÖKSÉG: - |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: MOL
KAMPÁNY: Ne hagyd, hogy a kosz mindent elrontson!
ALKOTÁS NÉV: Ne hagyd, hogy a kosz mindent elrontson! PARTNER ÜGYNÖKSÉG: - |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Vöröskereszt
KAMPÁNY: Vöröskereszt - "Your Blood Can Go a Long Way" - "A véred messzire juthat"
ALKOTÁS NÉV: Vöröskereszt - "Your Blood Can Go a Long Way" - "A véred messzire juthat" |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: 6:3
ALKOTÁS NÉV: A legendás 6:3, ahogy még sosem láttad PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker, Uniomedia, Melon FX |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Cluso
MÁRKA: Genertel
KAMPÁNY: Meghökkentő autós történetek
ALKOTÁS NÉV: Ben Kingsley - Bill - Simon |
|
|
|
14.3 Craft - a kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. / Különleges out of home megoldások (épületvetítés, rendezvényes elem, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Fuzetea
KAMPÁNY: FUZEUM
ALKOTÁS NÉV: Fuzeum |
|
|
|
14.6 Craft - a kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. / Design (arculat, logó, csomagolás , termékfejlesztés, katalógus, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Greenroom
MÁRKA: Budapest Music Center
KAMPÁNY: BMC Borítók
ALKOTÁS NÉV: BMC Borítók |
|
|
|
15.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, minimum három, mainstream channel, médiatípus vagy eszköz használatával megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. - 4.1-ben nevezett kampány ide nem nevezhető egy az egyben, de ott bemutatott digitális kampány a 3-ból egy lábként bemutatható itt is. |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Coca-Cola
KAMPÁNY: Coca-Cola I Várunk, jobban mint valaha
ALKOTÁS NÉV: Coca-Cola I Várunk, jobban mint valaha PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Lauritzen, Publicis, Tintahal, Noguchi, Mediacom |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Coca-Cola
KAMPÁNY: Coca-Cola Xmas kampány
ALKOTÁS NÉV: Coca-Cola Xmas kampány |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Fuzetea
KAMPÁNY: FUZEUM
ALKOTÁS NÉV: Fuzeum |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: McDonald?s
KAMPÁNY: Big Dejavu
ALKOTÁS NÉV: Big Dejavu |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ViacomCBS CEE
MÁRKA: Comedy Central Hungary
KAMPÁNY: Comedy Club Superfans campaign
ALKOTÁS NÉV: Comedy Club Superfans campaign |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Electronic Beats - Kampány a Körúton kívül
ALKOTÁS NÉV: Telekom Electronic Beats - Kampány a Körúton kívül PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Mobildonor
ALKOTÁS NÉV: Mobildonor |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Apamódszer
ALKOTÁS NÉV: Apamódszer |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: OTP Bank
KAMPÁNY: OTP Felújítási Személyi kölcsön kampány
ALKOTÁS NÉV: Még ezt is lemérnéd? |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Hétköznapi szuperképességek HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.
ALKOTÁS NÉV: Soproni Szuperképességek PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Publicis/Starcom |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: #csakerrevártam - Karácsony 2020
ALKOTÁS NÉV: #csakerrevártam - Karácsony 2020 PARTNER ÜGYNÖKSÉG: PHD |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: Samsung - "Directed by You" - "Pillanatok a te rendezésedben"
ALKOTÁS NÉV: Samsung - "Directed by You" - "Pillanatok a te rendezésedben" |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ViacomCBS CEE
MÁRKA: Comedy Central Hungary
KAMPÁNY: Modern család kommentek kampány
ALKOTÁS NÉV: Modern család kommentek kampány |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: 6:3
ALKOTÁS NÉV: A legendás 6:3, ahogy még sosem láttad PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker, Uniomedia, Melon FX |
|
|
|
16.1 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) / Integrált kampány (minimum 3 különböző médiatípuson megvalósuló, egységes koncepcióra épülő) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: WWF CEE
KAMPÁNY: Green recovery
ALKOTÁS NÉV: Declaration of the new norm PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mediator
MÁRKA: NOÉ Állatotthon Alapítvány
KAMPÁNY: Inspriráló kutyák
ALKOTÁS NÉV: Inspriráló kutyák |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Greenpeace
KAMPÁNY: Vigyázz, műanyag!
ALKOTÁS NÉV: Vigyázz, műanyag! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG
MÁRKA: Együtt az Autistákért alapítvány
KAMPÁNY: Kék Szív
ALKOTÁS NÉV: Együtt az autistákért - Kék Szív |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Vöröskereszt
KAMPÁNY: Vöröskereszt - "Your Blood Can Go a Long Way" - "A véred messzire juthat"
ALKOTÁS NÉV: Vöröskereszt - "Your Blood Can Go a Long Way" - "A véred messzire juthat" |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Háttér társaság
KAMPÁNY: Háttér társaság - "A Család az Család"
ALKOTÁS NÉV: Háttér társaság - "A Család az Család" |
|
|
|
16.2 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) / Out of home-ban megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Greenpeace
KAMPÁNY: Vigyázz, műanyag!
ALKOTÁS NÉV: Vigyázz, műanyag! |
|
|
|
16.6 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) / Filmes TCR kampány vagy kampányelem |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG
MÁRKA: Együtt Az Autistákért
KAMPÁNY: Adó 1%
ALKOTÁS NÉV: AUTsztronauta PARTNER ÜGYNÖKSÉG: 235 Productions Kft. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG
MÁRKA: Ökumenikus Segélyszervezet
KAMPÁNY: Iskolakezdés Együtt
ALKOTÁS NÉV: Ki a jobb? |
|
|
|
16.7 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) / Rádió és audió TCR kampány vagy kampányelem |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mediator
MÁRKA: NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesület)
KAMPÁNY: Bántalmazó szavak
ALKOTÁS NÉV: Bántalmazó szavak |
|
|
|
16.9 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) / Társadalmi célú arculat, design |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Háttér társaság
KAMPÁNY: Háttér társaság - "A Család az Család"
ALKOTÁS NÉV: Háttér társaság - "A Család az Család" |
|
|
|
17.1 "Maradj otthon" - a kategóriába nevezett alkotások más kategóriába nem nevezhetők be Ebbe a kategóriába azokat a kampányokat várjuk, amelyek on-air dátuma 2020. március 15. és június 15. közé esik, és a COVID átlal teremtett új szituációra reagált valamilyen formában, legyen szó profitorientált vagy társadalmi célú kommunikációról. Arra kérünk titeket, hogy döntsétek el, hogy egy-egy adott munkát a klasszikus kategóriá(k)ba neveztek be VAGY ide. / Film és egyéb mozgóképes megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Borsodi
KAMPÁNY: Borsodi Covid TVC
ALKOTÁS NÉV: Borsodi #maradjotthon film PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Zenith |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Hétköznapi szuperképességek
ALKOTÁS NÉV: Maradj Otthon Sopronival PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Publicis/Starcom |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Greenroom
MÁRKA: Vodafone Hungary
KAMPÁNY: Végtelen hála
ALKOTÁS NÉV: Vodafone - Végtelen hála |
|
|
|
17.2 "Maradj otthon" - a kategóriába nevezett alkotások más kategóriába nem nevezhetők be Ebbe a kategóriába azokat a kampányokat várjuk, amelyek on-air dátuma 2020. március 15. és június 15. közé esik, és a COVID átlal teremtett új szituációra reagált valamilyen formában, legyen szó profitorientált vagy társadalmi célú kommunikációról. Arra kérünk titeket, hogy döntsétek el, hogy egy-egy adott munkát a klasszikus kategóriá(k)ba neveztek be VAGY ide. / Digitális és Social megoldások, kampányok |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Borsodi
KAMPÁNY: Borsodi Kanapékvíz
ALKOTÁS NÉV: Borsodi Kanapékvíz |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Nosalty + Magyar Vöröskereszt
KAMPÁNY: NoSalty + Magyar Vöröskereszt - "Liszteskönyv" - "Flourbook"
ALKOTÁS NÉV: NoSalty + Magyar Vöröskereszt - "Liszteskönyv" - "Flourbook" |
|
|