Arany Penge |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Lego
KAMPÁNY: Visszaadott szobrok
ALKOTÁS NÉV: Visszaadott szobrok KATEGÓRIA: 3.2 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (elektronikus, performansz jellegű, innovatív felületen megjelenő) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mátai és Végh Kreatív Műhely
MÁRKA: Opera
KAMPÁNY: Operaház 2014/15 évadkampány
ALKOTÁS NÉV: Ahol kinyílik a világ KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/látvány/operatőri munka, utómunka |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Vodafone 3G Lefedettség
KAMPÁNY: Vodafone 3G Lefedettség
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Ki Mit Tube KATEGÓRIA: 4.3 Digitális megoldások / Online felületen futó integrált reklámkampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Red Lemon Media PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Mr. Bug TV PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OMD |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Vodafone Red
KAMPÁNY: Vodafone Red Online
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Red Online KATEGÓRIA: 4.1 Digitális megoldások / Website-ok és microsite-ok (cégek, márkák, termékek, szolgáltatások számára készített websiteok, valamint microsite-ok és promociós site-ok) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Lego
KAMPÁNY: Visszaadott szobrok
ALKOTÁS NÉV: Visszaadott szobrok KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Lego
KAMPÁNY: Visszaadott szobrok
ALKOTÁS NÉV: Visszaadott szobrok KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
KAMPÁNY: Nekem is fáj!
ALKOTÁS NÉV: Nekem is fáj! KATEGÓRIA: 14.1 Társadalmi célú megoldások / Minimum 3 különböző médiatípuson megvalósuló, egységes koncepcióra épülő társadalmi célú kampány |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG REklámügynökség
MÁRKA: Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
KAMPÁNY: Nekem is fáj!
ALKOTÁS NÉV: Nekem is fáj! KATEGÓRIA: 7.7 PR megoldások / Natív hírdetés / content megoldás / TCR |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: POSSIBLE CEE
MÁRKA: iamyank
KAMPÁNY: Lost Sounds
ALKOTÁS NÉV: Adventures of Poco Eco KATEGÓRIA: 4.7 Digitális megoldások / Craft ? "legjobb kivitelezés" például design, art direkció, speciális programozási technikák - 5.4 alkategóriába nevezett alkotást, ide nem lehet nevezni PARTNER ÜGYNÖKSÉG: POSSIBLE CEE |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: POSSIBLE CEE
MÁRKA: iamyank
KAMPÁNY: Lost Sounds
ALKOTÁS NÉV: Adventures of Poco Eco KATEGÓRIA: 5.4 Design megoldások / Digitális design megoldások PARTNER ÜGYNÖKSÉG: POSSIBLE CEE |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: POSSIBLE CEE
MÁRKA: iamyank
KAMPÁNY: Lost Sounds
ALKOTÁS NÉV: Adventures of Poco Eco KATEGÓRIA: 11.1 Sales promotion megoldások / Egyedi, még nem alkalmazott megoldások, beleértve a promóciós ötletet, koncepciót, a mechanizmust és a megvalósítást. Ezek lehetnek online vagy offline fogyasztói promóciók (ajándéksorsolások, minták, stb.),online vagy offline eseményalapú fogyasztói promóciók (például HoReCa-ban, márkaüzletben), vagy bármilyen esemény alapú aktiváció, melynek középpontjában a márkakommunikáció és a fogyasztásösztönzés áll. - a 8.1, 8.2 és a 10.1 pontban nevezett beltéri, ill. rendezvényes megoldások ide nem nevezhetőek PARTNER ÜGYNÖKSÉG: POSSIBLE CEE |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Nyitottak Vagyunk
KAMPÁNY: Open Love Songs
ALKOTÁS NÉV: Open Love Songs KATEGÓRIA: 7.6 PR megoldások / CSR / TCR megoldás |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Jóleső Segítség
ALKOTÁS NÉV: Soproni Jóleső Segítség KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: UnioMedia |
|
|
|
Ezüst Penge |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Kaméleon Reklám
MÁRKA: Szent András Sörfőzde
KAMPÁNY: Szent András Sörfőzde arculat megújítás
ALKOTÁS NÉV: Szent András Sörfőzde arculat KATEGÓRIA: 5.1 Design megoldások / Arculat-és logótervezés |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Team Red
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Red Mozi
ALKOTÁS NÉV: Red Mini Mozi KATEGÓRIA: 8.2 Indoor / Instore megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Wizz Air
KAMPÁNY: Lábmérő szék
ALKOTÁS NÉV: Lábmérő szék KATEGÓRIA: 11.1 Sales promotion megoldások / Egyedi, még nem alkalmazott megoldások, beleértve a promóciós ötletet, koncepciót, a mechanizmust és a megvalósítást. Ezek lehetnek online vagy offline fogyasztói promóciók (ajándéksorsolások, minták, stb.),online vagy offline eseményalapú fogyasztói promóciók (például HoReCa-ban, márkaüzletben), vagy bármilyen esemény alapú aktiváció, melynek középpontjában a márkakommunikáció és a fogyasztásösztönzés áll. - a 8.1, 8.2 és a 10.1 pontban nevezett beltéri, ill. rendezvényes megoldások ide nem nevezhetőek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Wizz Air
KAMPÁNY: Lábmérő szék
ALKOTÁS NÉV: Lábmérő szék KATEGÓRIA: 8.1 Indoor / Instore megoldások / Hagyományos beltéri/vásárláshelyi márkát építő vagy vásárlást előségítő megoldások - beltéri installációk, displayek, beltéri poszterek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Balaton Method
KAMPÁNY: Balaton Method Instatrailer
ALKOTÁS NÉV: Balaton Method Instatrailer KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások- 4.5 alatt nevezett alkalmazások ide nem nevezhetőek. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan
KAMPÁNY: Házhoz megy a mozi
ALKOTÁS NÉV: Házhoz megy a mozi KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan
KAMPÁNY: Házhoz megy a mozi
ALKOTÁS NÉV: Házhoz megy a mozi KATEGÓRIA: 9.1 Direkt Marketing megoldások / Direkt marketing megoldások, beleértve a teljes direkt marketing ötletet, a mechanizmust, a célcsoport elérését, a DM célba juttatását, DM elemeket és a megvalósítást |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan
KAMPÁNY: Házhoz megy a mozi
ALKOTÁS NÉV: Házhoz megy a mozi KATEGÓRIA: 11.1 Sales promotion megoldások / Egyedi, még nem alkalmazott megoldások, beleértve a promóciós ötletet, koncepciót, a mechanizmust és a megvalósítást. Ezek lehetnek online vagy offline fogyasztói promóciók (ajándéksorsolások, minták, stb.),online vagy offline eseményalapú fogyasztói promóciók (például HoReCa-ban, márkaüzletben), vagy bármilyen esemény alapú aktiváció, melynek középpontjában a márkakommunikáció és a fogyasztásösztönzés áll. - a 8.1, 8.2 és a 10.1 pontban nevezett beltéri, ill. rendezvényes megoldások ide nem nevezhetőek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Well Reklámügynökség
MÁRKA: TESCO
KAMPÁNY: Zöldség Gyümölcs
ALKOTÁS NÉV: Tesco Zöldség Gyümölcs KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/látvány/operatőri munka, utómunka |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Ogilvy & Mather
MÁRKA: Baba
KAMPÁNY: Testápoló
ALKOTÁS NÉV: Baba - Peti története KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Lego
KAMPÁNY: Visszaadott szobrok
ALKOTÁS NÉV: Visszaadott szobrok KATEGÓRIA: 3.3 Outdoor megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, art direkció (ide a Sajtó kategória craftjába nevezett alkotásokkal megegyező vizualitással rendelkező alkotás nem nevezhető) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group / Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone Max tarifacsomag bevezetés
ALKOTÁS NÉV: Az örökké tartó kapcsolatok padjai KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Tesco
KAMPÁNY: Tesco a kezedben- mobilalkalmazás bevezetése
ALKOTÁS NÉV: Tesco a kezedben KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group / Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone Max tarifacsomag bevezetés
ALKOTÁS NÉV: Max a barátság nyomában - Interaktív hangoskönyv KATEGÓRIA: 7.4 PR megoldások / Belső PR megoldás |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Tesco
KAMPÁNY: Tesco a kezedben- mobilalkalmazás bevezetése
ALKOTÁS NÉV: Tesco a kezedben mobilapplikáció népszerűsítése KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/látvány/operatőri munka, utómunka |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Tesco
KAMPÁNY: A legkisebb Tesco
ALKOTÁS NÉV: A legkisebb Tesco KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Tesco
KAMPÁNY: A legkisebb Tesco
ALKOTÁS NÉV: A legkisebb Tesco CLP KATEGÓRIA: 3.2 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (elektronikus, performansz jellegű, innovatív felületen megjelenő) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: "Szabadság"
ALKOTÁS NÉV: Telenor "Szabadság" Image film KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/látvány/operatőri munka, utómunka |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Adamsky Advertising
MÁRKA: Richter Gedeon
KAMPÁNY: Richter Gedeon - Nem tűntem el
ALKOTÁS NÉV: Richter Gedeon - Nem tűntem el KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Merlin Communications |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Adamsky Advertising
MÁRKA: Richter Gedeon
KAMPÁNY: Richter Gedeon - Nem tűntem el
ALKOTÁS NÉV: Richter Gedeon - Nem tűntem el KATEGÓRIA: 6.1 Innovatív média megoldások (best use of media) / televízió, rádió, mozi PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Merlin Communications |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport szelet újrapozícionálás
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet újrapozícionálás - nonlineáris videók KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience Kft.
MÁRKA: Viasat3 és VIASAT6
KAMPÁNY: Viasat Esti Mesék
ALKOTÁS NÉV: Viasat Esti Mesék TVC KATEGÓRIA: 1.3 Filmes megoldások / Televízióban sugárzott műsor/film/blokk/vish szponzorációs megoldás |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport szelet újrapozícionálás
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet újrapozícionálás Integrált KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport szelet újrapozícionálás
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet újrapozícionálás Film KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport szelet újrapozícionálás
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet újrapozícionálás belső PR KATEGÓRIA: 7.4 PR megoldások / Belső PR megoldás |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Szerelmes Utcatáblák
ALKOTÁS NÉV: Szerelmes Utcatáblák KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Amnesty International
KAMPÁNY: Kiss Against Homophobia
ALKOTÁS NÉV: Kiss Against Homophobia KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: POSSIBLE CEE
MÁRKA: iamyank
KAMPÁNY: Lost Sounds
ALKOTÁS NÉV: Adventures of Poco Eco KATEGÓRIA: 4.5 Digitális megoldások / Mobilmegoldások - 4.4 alatt nevezett közösségi megoldások ide nem nevezhetőek. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: POSSIBLE CEE |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
KAMPÁNY: Nekem is fáj!
ALKOTÁS NÉV: Nekem is fáj! KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Nyitottak vagyunk
KAMPÁNY: Open Love Songs
ALKOTÁS NÉV: Open Love Songs KATEGÓRIA: 14.6 Társadalmi célú megoldások / Rádióban sugárzott TCR rádiószpot |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Jóleső Segítség
ALKOTÁS NÉV: Soproni Jóleső Segítség KATEGÓRIA: 7.5 PR megoldások / CSR megoldás PARTNER ÜGYNÖKSÉG: UnioMedia |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Jóleső Segítség
ALKOTÁS NÉV: Soproni Jóleső Segítség KATEGÓRIA: 11.1 Sales promotion megoldások / Egyedi, még nem alkalmazott megoldások, beleértve a promóciós ötletet, koncepciót, a mechanizmust és a megvalósítást. Ezek lehetnek online vagy offline fogyasztói promóciók (ajándéksorsolások, minták, stb.),online vagy offline eseményalapú fogyasztói promóciók (például HoReCa-ban, márkaüzletben), vagy bármilyen esemény alapú aktiváció, melynek középpontjában a márkakommunikáció és a fogyasztásösztönzés áll. - a 8.1, 8.2 és a 10.1 pontban nevezett beltéri, ill. rendezvényes megoldások ide nem nevezhetőek PARTNER ÜGYNÖKSÉG: UnioMedia |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Jagermeister
KAMPÁNY: Are You In?
ALKOTÁS NÉV: Are You In? KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Volkswagen
KAMPÁNY: Audio Kupon
ALKOTÁS NÉV: Audio Kupon KATEGÓRIA: 12.1 Rádiós megoldások / Bármely magyarországi rádió által sugárzott hagyományos rádiószpot |
|
|
|
Bronz Penge |
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group / Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Red Születésnap
ALKOTÁS NÉV: Red Születésnap KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Hammer MS
MÁRKA: Tesco
KAMPÁNY: Rubik TVC
ALKOTÁS NÉV: Tesco - Pörögj rá a Rubik termékekre! KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Hammer MS
MÁRKA: Tesco
KAMPÁNY: Rubik TVC
ALKOTÁS NÉV: Tesco - Pörögj rá a Rubik termékekre! KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/látvány/operatőri munka, utómunka |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: LWp Kommunikáció Kft.
MÁRKA: K&H
KAMPÁNY: K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő
ALKOTÁS NÉV: K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő KATEGÓRIA: 7.5 PR megoldások / CSR megoldás PARTNER ÜGYNÖKSÉG: LWp Kommunikáció Kft |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Team Red
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone Red Assisztensek
ALKOTÁS NÉV: A Red Asszisztensek törődnek veled KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/látvány/operatőri munka, utómunka |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Team Red
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Red Mozi
ALKOTÁS NÉV: Red Mini Mozi KATEGÓRIA: 10.2 Rendezvényes megoldások / Rendezvényes-elem megoldások: Egy rendezvény vagy esemény valamely eleme (pl: hostess ruha megoldása, fénytechnika, dekorációs elem), amely önmagában is különleges, kreatív koncepciót takar. - 8.1 és 8.2 alatt nevezett Beltéri megoldások ide nem nevezhetőek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Greenroom
MÁRKA: Herosz Állatotthon
KAMPÁNY: Herosz Happy Hours
ALKOTÁS NÉV: Herosz Happy Hours KATEGÓRIA: 14.1 Társadalmi célú megoldások / Minimum 3 különböző médiatípuson megvalósuló, egységes koncepcióra épülő társadalmi célú kampány |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Tanyacsi Csirke
KAMPÁNY: Tanyasi Csirke Bevezető kampány
ALKOTÁS NÉV: Tanyasi Csirke Billboard KATEGÓRIA: 3.3 Outdoor megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, art direkció (ide a Sajtó kategória craftjába nevezett alkotásokkal megegyező vizualitással rendelkező alkotás nem nevezhető) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Vodafone Red
KAMPÁNY: Vodafone Red Születésnap
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Red Születésnap KATEGÓRIA: 10.1 Rendezvényes megoldások / Különleges koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó események, amelyek lehetnek termék vagy image kommunikációt szolgáló, külső felet célzó rendezvények, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, sajtótájékoztatók, szalon/bolt megnyitó stb., vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. - 11.1 pontban nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Nanavízió |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: Vigyél Haza Alapítvány
KAMPÁNY: Örökbefogadó kamány
ALKOTÁS NÉV: Társ egy életre KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Fiatalos kommunikáció
ALKOTÁS NÉV: Telekom Zenekocsi facebook alkalmazás KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások- 4.5 alatt nevezett alkalmazások ide nem nevezhetőek. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Fastbridge
MÁRKA: Pöttyös
KAMPÁNY: Pöttyös Pillanatok
ALKOTÁS NÉV: Pöttyös Pillanatok a közösségi médiában KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások- 4.5 alatt nevezett alkalmazások ide nem nevezhetőek. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan
KAMPÁNY: Házhoz megy a mozi
ALKOTÁS NÉV: Házhoz megy a mozi KATEGÓRIA: 3.2 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (elektronikus, performansz jellegű, innovatív felületen megjelenő) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan
KAMPÁNY: Házhoz megy a mozi
ALKOTÁS NÉV: Házhoz megy a mozi KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Young & Rubicam Budapest
MÁRKA: Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan
KAMPÁNY: Házhoz megy a mozi
ALKOTÁS NÉV: Házhoz megy a mozi KATEGÓRIA: 10.1 Rendezvényes megoldások / Különleges koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó események, amelyek lehetnek termék vagy image kommunikációt szolgáló, külső felet célzó rendezvények, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, sajtótájékoztatók, szalon/bolt megnyitó stb., vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. - 11.1 pontban nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Well Reklámügynökség
MÁRKA: TESCO
KAMPÁNY: Tejtermék
ALKOTÁS NÉV: Tesco Tejtermék KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/látvány/operatőri munka, utómunka |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Well Reklámügynökség
MÁRKA: TESCO
KAMPÁNY: Nézzen friss szemmel a Tescóra!
ALKOTÁS NÉV: Nézzen friss szemmel a Tescóra! KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: OTP Bank
KAMPÁNY: OTP Lakáshitel tavaszi kampány 2014
ALKOTÁS NÉV: Gondtalan költözés KATEGÓRIA: 4.2 Digitális megoldások / Display tipusú hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.) PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Lampyon |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group / Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone Max tarifacsomag bevezetés
ALKOTÁS NÉV: Az örökké tartó kapcsolatok padjai KATEGÓRIA: 3.2 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (elektronikus, performansz jellegű, innovatív felületen megjelenő) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Red Születésnap
ALKOTÁS NÉV: Red Születésnap KATEGÓRIA: 6.4 Innovatív média megoldások (best use of media) / integrált kampány megoldások PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group / Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Red mozi
ALKOTÁS NÉV: Red moziposzter sorozat KATEGÓRIA: 8.3 Indoor / Instore megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group / Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone Max tarifacsomag bevezetés
ALKOTÁS NÉV: Max a barátság nyomában - Interaktív hangoskönyv KATEGÓRIA: 7.6 PR megoldások / CSR / TCR megoldás |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Laboratory Group
MÁRKA: K&H Bank
KAMPÁNY: K&H Személyi kölcsön
ALKOTÁS NÉV: K&H iShadow KATEGÓRIA: 8.2 Indoor / Instore megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Adamsky Advertising
MÁRKA: UPC
KAMPÁNY: UPC 500.000. INTERNET ELŐFIZETŐ
ALKOTÁS NÉV: UPC 500.000. INTERNET ELŐFIZETŐ KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Vénusz
KAMPÁNY: Vénusz sütőmargarin image
ALKOTÁS NÉV: Vénusz sütőmargarin image print kampány KATEGÓRIA: 2.3 Nyomtatott sajtó megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: fotós, art direktori munka, designer |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: Note 4 bevezetés
ALKOTÁS NÉV: Nagy Ő kereső KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások- 4.5 alatt nevezett alkalmazások ide nem nevezhetőek. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport szelet újrapozícionálás
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet újrapozícionálás banner kampány KATEGÓRIA: 4.2 Digitális megoldások / Display tipusú hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: Note 4 bevezetés
ALKOTÁS NÉV: Love Letters KATEGÓRIA: 11.1 Sales promotion megoldások / Egyedi, még nem alkalmazott megoldások, beleértve a promóciós ötletet, koncepciót, a mechanizmust és a megvalósítást. Ezek lehetnek online vagy offline fogyasztói promóciók (ajándéksorsolások, minták, stb.),online vagy offline eseményalapú fogyasztói promóciók (például HoReCa-ban, márkaüzletben), vagy bármilyen esemény alapú aktiváció, melynek középpontjában a márkakommunikáció és a fogyasztásösztönzés áll. - a 8.1, 8.2 és a 10.1 pontban nevezett beltéri, ill. rendezvényes megoldások ide nem nevezhetőek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport szelet újrapozícionálás
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet újrapozícionálás indoor KATEGÓRIA: 8.1 Indoor / Instore megoldások / Hagyományos beltéri/vásárláshelyi márkát építő vagy vásárlást előségítő megoldások - beltéri installációk, displayek, beltéri poszterek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Szerelmes Utcatáblák
ALKOTÁS NÉV: Szerelmes Utcatáblák KATEGÓRIA: 3.2 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (elektronikus, performansz jellegű, innovatív felületen megjelenő) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Laboratory Group
MÁRKA: NN Biztosító
KAMPÁNY: NN Ön Számít
ALKOTÁS NÉV: NN Virágosztás KATEGÓRIA: 2.2 Nyomtatott sajtó megoldások / Sajtótermékekben közzétett újszerű megoldások, kreatívan alkalmazott felületek, különleges megjelenések (behúzások, kivágások) |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Budapest Taxi
KAMPÁNY: Bud Almighty
ALKOTÁS NÉV: Bud Almighty KATEGÓRIA: 12.2 Rádiós megoldások / Egyéb rádió megjelenések, különleges rádiós megoldások, újszerű műsorszponzorációk, kreatív műsorbeharangozók |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Bátor Tábor
KAMPÁNY: Bátrak - 1%-os kampány
ALKOTÁS NÉV: Bátrak KATEGÓRIA: 14.5 Társadalmi célú megoldások / Televízióban sugárzott TCR reklámfilm |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Bátor Tábor
KAMPÁNY: Bátrak - 1 %-os kampány
ALKOTÁS NÉV: Bátrak KATEGÓRIA: 14.1 Társadalmi célú megoldások / Minimum 3 különböző médiatípuson megvalósuló, egységes koncepcióra épülő társadalmi célú kampány |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken
KAMPÁNY: Heineken Cities
ALKOTÁS NÉV: Heineken Pop Up Store KATEGÓRIA: 8.3 Indoor / Instore megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken
KAMPÁNY: Heineken Cities
ALKOTÁS NÉV: Heineken Pop Up Store KATEGÓRIA: 10.2 Rendezvényes megoldások / Rendezvényes-elem megoldások: Egy rendezvény vagy esemény valamely eleme (pl: hostess ruha megoldása, fénytechnika, dekorációs elem), amely önmagában is különleges, kreatív koncepciót takar. - 8.1 és 8.2 alatt nevezett Beltéri megoldások ide nem nevezhetőek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Mountex
KAMPÁNY: Mountex El Camino Túra Biblia
ALKOTÁS NÉV: Mountex El Camino Túra Biblia KATEGÓRIA: 5.3 Design megoldások / Egyéb (katalógus, naptár) - 5.1-5.2 kategóriákban már nevezett alkotások itt nem nevezhetőek |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Mountex
KAMPÁNY: Mountex El Camino Túra Biblia
ALKOTÁS NÉV: Mountex El Camino Túra Biblia KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Cinema City
KAMPÁNY: Valentine?s Date
ALKOTÁS NÉV: Valentine?s Date KATEGÓRIA: 6.3 Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Cinema City
KAMPÁNY: Valentine?s Date
ALKOTÁS NÉV: Valentine?s Date KATEGÓRIA: 4.6 Digitális megoldások / Egyéb digitális megoldások. Innovatív hirdetési megoldások, melyek más online/interaktív kategóriában nem nevezhetőek. 1.4-ben benevezett alkotások itt nem nevezhetőek újra!, illetve a 4.1-4.5.alkategóriába nevezettek sem nevezhetők. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Republic Group Kft.
MÁRKA: il Bacio di Stile
KAMPÁNY: Élj stílusosan
ALKOTÁS NÉV: Do it with style KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/látvány/operatőri munka, utómunka |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: POSSIBLE CEE
MÁRKA: iamyank
KAMPÁNY: Lost Sounds
ALKOTÁS NÉV: Adventures of Poco Eco KATEGÓRIA: 6.3 Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile PARTNER ÜGYNÖKSÉG: POSSIBLE CEE |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: McDonald’s
KAMPÁNY: We’re lovin’ you
ALKOTÁS NÉV: We?re lovin? you - BigMac, Sült krumpli, McFreeze KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Szerelmes Utcatáblák
ALKOTÁS NÉV: Szerelmes Utcatáblák KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Spotify loves Telekom
ALKOTÁS NÉV: Spotify loves Telekom KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Volkswagen
KAMPÁNY: Volkswagen nőnapi hirdetés
ALKOTÁS NÉV: Die Auto KATEGÓRIA: 3.1 Outdoor megoldások / Hagyományos outdoor plakátok, citylight vagy óriásplakátok, járműreklámok, épülethálók |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Jagermeister
KAMPÁNY: Are You In?
ALKOTÁS NÉV: Are You In? KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/látvány/operatőri munka, utómunka |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Telekom InstaCarnival
ALKOTÁS NÉV: Telekom InstaCarnival KATEGÓRIA: 5.4 Design megoldások / Digitális design megoldások |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Republic Group
MÁRKA: Coke
KAMPÁNY: Coke Pulse
ALKOTÁS NÉV: Coke Pulse KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Republic Group
MÁRKA: Coke
KAMPÁNY: Coke Ugró1etem
ALKOTÁS NÉV: Coke Ugró1etem KATEGÓRIA: 4.5 Digitális megoldások / Mobilmegoldások - 4.4 alatt nevezett közösségi megoldások ide nem nevezhetőek. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Brewdog
KAMPÁNY: Felelős alkoholfogyasztás
ALKOTÁS NÉV: Brewtherhood Pack KATEGÓRIA: 5.2 Design megoldások / Csomagolás tervezés |
|
|