Kezdőlap
Történet
Nevezés
JCDecaux Innovate Awards 2016
Zsűrizés
SHORTLIST
DÍJAZOTTAK
Díjátadó Buli
Támogatók
Kapcsolat
Arany Penge Év ügynökség:
ACG
Grand Prix:
DDB Budapest: Bici néni
Év ügyfele, legtöbb díjat nyert:
Magyar Telekom
Év ügyfele, legtöbb kampánnyal:
Heineken Hungária
IAB Hungary különdíj:
Mito: Windows 10 - A Nagy Frissítés napja
Arany PengeEzüst PengeBronz Penge

Arany Penge

ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Torta teszt
ALKOTÁS NÉV: Torta teszt
KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film)
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: 1. MEC Hungary Kft.
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Unionmedia
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Legyél Te a karmester! /Poster you can conduct
ALKOTÁS NÉV: Legyél Te a karmester! /Poster you can conduct
KATEGÓRIA: 3.2 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (elektronikus, performansz jellegű, innovatív felületen megjelenő)
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Geometry Global
MÁRKA: Citizenfour
KAMPÁNY: Citizenfour - The Power of Transparency
ALKOTÁS NÉV: The Power of Transparency
KATEGÓRIA: 8.2 Beltéri megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Saatchi & Saatchi Budapest
MÁRKA: MÜPA
KAMPÁNY: A Világ legnagyobb zenedoboza
ALKOTÁS NÉV: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Windows 10
KAMPÁNY: Windows 10 - A Nagy Frissítés napja
ALKOTÁS NÉV: Windows 10 - A Nagy Frissítés napja
KATEGÓRIA: 4.7 Digitális megoldások / Branded content / Branded entertainment
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Megosztás ereje / Power of Share
ALKOTÁS NÉV: Megosztás ereje / Power of Share
KATEGÓRIA: 7.7 PR megoldások / Esemény PR
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Katona József színház
KAMPÁNY: Hírszínház
ALKOTÁS NÉV: Hírszínház
KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Katona József színház
KAMPÁNY: Hírszínház
ALKOTÁS NÉV: Hírszínház
KATEGÓRIA: 7.2 PR megoldások / Vállalati image PR megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Magyar Vöröskereszt
KAMPÁNY: Hajléktalan tárgyak
ALKOTÁS NÉV: Hajléktalan tárgyak
KATEGÓRIA: 14.8 Társadalmi célú megoldások / Társadalmi célokat támogató PR megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Windows 10
KAMPÁNY: Microsoft Nagy Frissítés napja
ALKOTÁS NÉV: Windows 10 - A Nagy Frissítés napja
KATEGÓRIA: 7.3 PR megoldások / Natív hirdetés / Content megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Zwack Unicum
KAMPÁNY: Image 2015.
ALKOTÁS NÉV: Unicum Image Film
KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/fotós/operatőri munka, utómunka
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bergendy és Fiai
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Zwack Unicum
KAMPÁNY: Zwack 225
ALKOTÁS NÉV: Zwack városi séta
KATEGÓRIA: 7.7 PR megoldások / Esemény PR
   pdf
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken
KAMPÁNY: Heineken Cities
ALKOTÁS NÉV: Heineken 5 Star Day
KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: WeLove
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken
KAMPÁNY: Heineken Cities
ALKOTÁS NÉV: Heineken 5 Star Day
KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány.
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: WeLove
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni
KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány.
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken Hungária
KAMPÁNY: Heineken Sofőrhívó Alkalmazás
ALKOTÁS NÉV: Heineken Sofőrhívó Alkalmazás
KATEGÓRIA: 7.2 PR megoldások / Vállalati image PR megoldások
   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni
KATEGÓRIA: 4.3 Digitális megoldások / Online felületen futó integrált kampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Festival Buddy
ALKOTÁS NÉV: Festival Buddy
KATEGÓRIA: 4.9 Digitális megoldások / Craft – "legjobb kivitelezés" például design, art direkció, speciális programozási technikák
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Nyári Promóció
ALKOTÁS NÉV: Robiék Sörfesztiválja
KATEGÓRIA: 7.7 PR megoldások / Esemény PR
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bistro
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex
   film/hang
 

Ezüst Penge

ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Film Fight Club
MÁRKA: Lidl
KAMPÁNY: Lidl a Pilisért
ALKOTÁS NÉV: LIDL A PILISÉRT
KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film
   film/hang   pdf   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Republic Group
MÁRKA: Transparency International Hungary
KAMPÁNY: Politikus Fröccs
ALKOTÁS NÉV: A korrupció íze
KATEGÓRIA: 14.2 Társadalmi célú megoldások / Kültéren megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Saatchi & Saatchi Budapest
MÁRKA: MÜPA
KAMPÁNY: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
ALKOTÁS NÉV: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
KATEGÓRIA: 5.4 Design megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, illusztráció, fotós munka
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett
MÁRKA: Young Lions
KAMPÁNY: Lion Sitters
ALKOTÁS NÉV: Lion Sitters
KATEGÓRIA: 9.1 Direkt Marketing megoldások / Direkt marketing megoldások, beleértve a teljes direkt marketing ötletet, a mechanizmust, a célcsoport elérését, a DM célba juttatását, DM elemeket és a megvalósítást
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Saatchi & Saatchi Budapest
MÁRKA: MÜPA
KAMPÁNY: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
ALKOTÁS NÉV: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
KATEGÓRIA: 8.2 Beltéri megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Saatchi & Saatchi Budapest
MÁRKA: MÜPA
KAMPÁNY: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
ALKOTÁS NÉV: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
KATEGÓRIA: 10.1 Rendezvényes megoldások / Különleges koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó események, amelyek lehetnek termék vagy image kommunikációt szolgáló, külső felet célzó rendezvények, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, sajtótájékoztatók, szalon/bolt megnyitó stb., vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. - 11.1 pontban nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Goup - Leo Burnett Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Roaming Kampány
ALKOTÁS NÉV: Across Europe – Európán át
KATEGÓRIA: 3.1 Outdoor megoldások / Hagyományos outdoor plakátok, citylight vagy óriásplakátok, járműreklámok, épülethálók
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Influenza védőoltás
KAMPÁNY: Influenza védőoltás kampány
ALKOTÁS NÉV: Láthatóvá tettük a láthatatlant!
KATEGÓRIA: 7.7 PR megoldások / Esemény PR
   film/hang   pdf
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Domestos
KAMPÁNY: Iskolai mosdófelújítási program
ALKOTÁS NÉV: A fertőtlenítés csodái
KATEGÓRIA: 7.5 PR megoldások / CSR megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport Pride
ALKOTÁS NÉV: Sport Pride
KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Torta teszt
ALKOTÁS NÉV: Torta teszt
KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: MEC Hungary Kft.
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Unionmedia
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Megosztás ereje / Power of Share
ALKOTÁS NÉV: Megosztás ereje / Power of Share
KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány.
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Laboratory Group
MÁRKA: NN Biztosító
KAMPÁNY: Motiva biztosítás
ALKOTÁS NÉV: NN Portrérajz
KATEGÓRIA: 10.2 Rendezvényes megoldások / Rendezvényes-elem megoldások: Egy rendezvény vagy esemény valamely eleme (pl: hostess ruha megoldása, fénytechnika, dekorációs elem), amely önmagában is különleges, kreatív koncepciót takar. - 8.1 és 8.2 alatt nevezett Beltéri megoldások ide nem nevezhetőek
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Katona József színház
KAMPÁNY: Hírszínház
ALKOTÁS NÉV: Hírszínház
KATEGÓRIA: 4.7 Digitális megoldások / Branded content / Branded entertainment
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Katona József színház
KAMPÁNY: Hírszínház
ALKOTÁS NÉV: Hírszínház
KATEGÓRIA: 6.3 Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: See Myself
ALKOTÁS NÉV: See Myself
KATEGÓRIA: 6.3 Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Magyar Vöröskereszt
KAMPÁNY: Hajléktalan tárgyak
ALKOTÁS NÉV: Hajléktalan tárgyak
KATEGÓRIA: 14.2 Társadalmi célú megoldások / Kültéren megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Zwack Unicum
KAMPÁNY: Image 2015
ALKOTÁS NÉV: Unicum Image Film
KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bergendy és Fiai
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Cinema City
KAMPÁNY: Cinema City Kiss Cam
ALKOTÁS NÉV: Cinema City Kiss Cam
KATEGÓRIA: 6.1 Innovatív média megoldások (best use of media) / televízió, rádió, mozi
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Festival Buddy
ALKOTÁS NÉV: Festival Buddy
KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Valentin-napi Kampány
ALKOTÁS NÉV: Telekom Lovehits
KATEGÓRIA: 6.3 Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni
KATEGÓRIA: 6.4 Innovatív média megoldások (best use of media) / integrált kampány megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken
KAMPÁNY: City Club Edition Bottles
ALKOTÁS NÉV: Heineken City Bottles
KATEGÓRIA: 5.2 Design megoldások / Csomagolás tervezés
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: WeLove
   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni
KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások (kreatív megoldások network építésre, brandingelt tartalmak közösségekkel történő megosztására, értékesítési vagy branding cél érdekében). Közösségi oldalak, amelyek egy cég, márka, termék vagy aktivitás népszerűsítésére készültek (Facebook). Online, illetve közösségi tartalomszolgáltatás (Márka site-okon, Facebook oldalon, márkázott blogokon, Twitteren, vagy YouTube csatornán, időszakosan vagy folyamatosan szolgáltatott tartalom, amely egy márka imázsépítését, vagy termékének aktivizációjának népszerűsítésítését szolgálja.) - 4.5 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni
KATEGÓRIA: 7.3 PR megoldások / Natív hirdetés / Content megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Decathlon
KAMPÁNY: Decathlon HR és Image Kampány
ALKOTÁS NÉV: A világ legsportosabb álláshirdetése
KATEGÓRIA: 7.2 PR megoldások / Vállalati image PR megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: UNICEF Magyar Bizottság
KAMPÁNY: Gyermekbántalmazás elleni projekt az 1%-os kampányhoz
ALKOTÁS NÉV: Hogy lehet
KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: UNICEF Magyar Bizottság
KAMPÁNY: A remény rajzai
ALKOTÁS NÉV: A remény rajzai
KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: OTP Bank
KAMPÁNY: Image
ALKOTÁS NÉV: OTP - Ismerjük egymást PR
KATEGÓRIA: 7.4 PR megoldások / Belső PR megoldások
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: White Rabbit
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP
KAMPÁNY: OTP Olimpia
ALKOTÁS NÉV: OTP Olimpia
KATEGÓRIA: 4.3 Digitális megoldások / Online felületen futó integrált kampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Magenta 1
ALKOTÁS NÉV: Magenta 1
KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film
   film/hang
 

Bronz Penge

ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Team Red
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Netből helyből többet
ALKOTÁS NÉV: Süveg Márk (Saiid) – Helyből többet videóklip
KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Team Red
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Power to poop
ALKOTÁS NÉV: Power to poop
KATEGÓRIA: 8.2 Beltéri megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Team Red
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Netből helyből többet kampány
ALKOTÁS NÉV: Helyből többet
KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány.
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Ogilvy & Mather
MÁRKA: Septofort
KAMPÁNY: Walmark
ALKOTÁS NÉV: Miért fáj a torkom?
KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: INTREN
MÁRKA: Bátor Tábor Alapítvány
KAMPÁNY: Napra fel!
ALKOTÁS NÉV: BÁTOR TÁBOR - BÁTOR BÖNGÉSZŐ
KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Allison Advertising
MÁRKA: Zeneakadémia
KAMPÁNY: 140 éves a Zeneakadémia
ALKOTÁS NÉV: Homlokzat
KATEGÓRIA: 5.4 Design megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, illusztráció, fotós munka
   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Allison Advertising
MÁRKA: Zeneakadémia
KAMPÁNY: 140 éves a Zeneakadémia
ALKOTÁS NÉV: Homlokzat
KATEGÓRIA: 3.1 Outdoor megoldások / Hagyományos outdoor plakátok, citylight vagy óriásplakátok, járműreklámok, épülethálók
   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Allison Advertising
MÁRKA: Zeneakadémia
KAMPÁNY: 140 éves a Zeneakadémia
ALKOTÁS NÉV: Homlokzat
KATEGÓRIA: 3.3 Outdoor megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, art direkció (ide a Sajtó kategória craftjába nevezett alkotásokkal megegyező vizualitással rendelkező alkotás nem nevezhető)
   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Greenroom
MÁRKA: SPAR
KAMPÁNY: Hentesmese applikáció
ALKOTÁS NÉV: SPAR-Hentesmese
KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: SPAR Magyarország
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Republic Group
MÁRKA: Dévai Szent Ferenc Alapítvány
KAMPÁNY: Adománygyűjtő kampány a Dévai gyermekekért
ALKOTÁS NÉV: Jó hírek Déváról
KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Republic Group
MÁRKA: Budapest Bank
KAMPÁNY: "Dolgozók a reklámban" belső PR-kampány
ALKOTÁS NÉV: Budapest Bank - Dolgozók a reklámban
KATEGÓRIA: 7.4 PR megoldások / Belső PR megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Cluso
MÁRKA: MKB
KAMPÁNY: Forintosított lakáshitel
ALKOTÁS NÉV: Munkanélküliek
KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/fotós/operatőri munka, utómunka
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Nescafé
KAMPÁNY: Ásításmentes Nap
ALKOTÁS NÉV: NESCAFÉ Ásításmentes Nap - outdoor
KATEGÓRIA: 3.2 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (elektronikus, performansz jellegű, innovatív felületen megjelenő)
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Microsoft
KAMPÁNY: Windows 10 frissítés
ALKOTÁS NÉV: Windows 10 frissítés
KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Saatchi & Saatchi Budapest
MÁRKA: MÜPA
KAMPÁNY: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
ALKOTÁS NÉV: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
KATEGÓRIA: 8.3 Beltéri megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés"
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Nescafé
KAMPÁNY: Ásításmentes Nap
ALKOTÁS NÉV: NESCAFÉ Ásításmentes Nap - Online felületen
KATEGÓRIA: 4.3 Digitális megoldások / Online felületen futó integrált kampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Coca-Cola Testébresztő
KAMPÁNY: Testébresztő
ALKOTÁS NÉV: Coca-Cola Pestébresztő
KATEGÓRIA: 7.5 PR megoldások / CSR megoldások
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Person Magyarország Kommunikációs Kft.
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group - Artificial Group
MÁRKA: Nescafé
KAMPÁNY: Szeretem a reggelt
ALKOTÁS NÉV: "Szeretem a reggelt" dal
KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások (kreatív megoldások network építésre, brandingelt tartalmak közösségekkel történő megosztására, értékesítési vagy branding cél érdekében). Közösségi oldalak, amelyek egy cég, márka, termék vagy aktivitás népszerűsítésére készültek (Facebook). Online, illetve közösségi tartalomszolgáltatás (Márka site-okon, Facebook oldalon, márkázott blogokon, Twitteren, vagy YouTube csatornán, időszakosan vagy folyamatosan szolgáltatott tartalom, amely egy márka imázsépítését, vagy termékének aktivizációjának népszerűsítésítését szolgálja.) - 4.5 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: FastBridge Hungary Kft.
MÁRKA: UPC
KAMPÁNY: UPC Wi-Free bevezetés
ALKOTÁS NÉV: UPC Wi-Free mobil layer
KATEGÓRIA: 4.2 Digitális megoldások / Digitális hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.)
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group - Artificial Group
MÁRKA: Nescafé
KAMPÁNY: Szeretem a reggelt
ALKOTÁS NÉV: "Szeretem a reggelt" dal
KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Goup
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Roaming Campaign
ALKOTÁS NÉV: Across Europe - Európán Át
KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány.
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Rudas Fürdő
KAMPÁNY: Kommunikációs kampány a Rudas Fürdő népszerűsítésére
ALKOTÁS NÉV: A Rudasban nem ér véget a nyár!
KATEGÓRIA: 7.7 PR megoldások / Esemény PR
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Red Születésnap kampány
ALKOTÁS NÉV: Red Születésnap - Korlátlan törődés
KATEGÓRIA: 3.3 Outdoor megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, art direkció (ide a Sajtó kategória craftjába nevezett alkotásokkal megegyező vizualitással rendelkező alkotás nem nevezhető)
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnet Group
   pdf
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Roaming kampány
ALKOTÁS NÉV: Across Europe – Európán át
KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Geometry Global
MÁRKA: SKOOL
KAMPÁNY: SKOOL Video Game
ALKOTÁS NÉV: SKOOL Story
KATEGÓRIA: 9.1 Direkt Marketing megoldások / Direkt marketing megoldások, beleértve a teljes direkt marketing ötletet, a mechanizmust, a célcsoport elérését, a DM célba juttatását, DM elemeket és a megvalósítást
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Roaming Campaign
ALKOTÁS NÉV: Across Europe – Európán át
KATEGÓRIA: 3.3 Outdoor megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, art direkció (ide a Sajtó kategória craftjába nevezett alkotásokkal megegyező vizualitással rendelkező alkotás nem nevezhető)
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group
   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport szelet - Vedd fel a győztesek ritmusát!
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet minden 4. promó
KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport szelet - Vedd fel a győztesek ritmusát!
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet minden 4. promó
KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film)
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: NaturAqua
KAMPÁNY: PlantBottle
ALKOTÁS NÉV: NaturAqua - Squeeze the Bottle
KATEGÓRIA: 4.2 Digitális megoldások / Digitális hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.)
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Lampyon Hungary Kft.
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communication
MÁRKA: NaturAqua
KAMPÁNY: PlantBottle
ALKOTÁS NÉV: NaturAqua - Kisebb probléma
KATEGÓRIA: 2.1 Nyomtatott sajtó megoldások / Sajtótermékekben közzétett hagyományos hirdetések
   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: SKODA, ORFK-OBB
KAMPÁNY: Közlekedésbiztonság
ALKOTÁS NÉV: SKODA - Esélyek
KATEGÓRIA: 12.1 Rádiós megoldások / Bármely magyarországi rádió által sugárzott hagyományos rádiószpot
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Vodafone Red
KAMPÁNY: Vodafone Red
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Red Roaming
KATEGÓRIA: 3.1 Outdoor megoldások / Hagyományos outdoor plakátok, citylight vagy óriásplakátok, járműreklámok, épülethálók
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Megosztás ereje / Power of Share
ALKOTÁS NÉV: Megosztás ereje / Power of Share
KATEGÓRIA: 10.1 Rendezvényes megoldások / Különleges koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó események, amelyek lehetnek termék vagy image kommunikációt szolgáló, külső felet célzó rendezvények, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, sajtótájékoztatók, szalon/bolt megnyitó stb., vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. - 11.1 pontban nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: weCAN
KAMPÁNY: CANnual Report 2015
ALKOTÁS NÉV: CANnual Report 2015 PR
KATEGÓRIA: 7.2 PR megoldások / Vállalati image PR megoldások
   film/hang   pdf
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Katona József színház
KAMPÁNY: Hírszínház
ALKOTÁS NÉV: Hírszínház
KATEGÓRIA: 4.8 Digitális megoldások / Branding megoldások - Márkastratégia a digitális környezetben. Olyan aktivációk nevezhetők, amelyeknél az alkalmazott digitális eszközök szerepe kifejezetten a márkaépítés volt.
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Valentin napi kísérlet
ALKOTÁS NÉV: Valentin napi kísérlet
KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film)
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Focus Production
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: See Myself
ALKOTÁS NÉV: See Myself
KATEGÓRIA: 4.5 Digitális megoldások / Mobilmegoldások (Szolgáltató, szórakoztató, vagy promóciós Facebook alkalmazások, blog widgetek, illetve microsite-on elhelyezett alkalmazások, widgetek, snippetek.) - 4.4 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: T-Systems / Cisco
KAMPÁNY: TSM-Cisco Security kampány
ALKOTÁS NÉV: Bűvész teszt
KATEGÓRIA: 9.1 Direkt Marketing megoldások / Direkt marketing megoldások, beleértve a teljes direkt marketing ötletet, a mechanizmust, a célcsoport elérését, a DM célba juttatását, DM elemeket és a megvalósítást
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Opel Astra
KAMPÁNY: A megvilágított cikk
ALKOTÁS NÉV: A megvilágított cikk
KATEGÓRIA: 4.2 Digitális megoldások / Digitális hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.)
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Vodafone Red
KAMPÁNY: Vodafone Red Roaming
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Red Roaming
KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások (kreatív megoldások network építésre, brandingelt tartalmak közösségekkel történő megosztására, értékesítési vagy branding cél érdekében). Közösségi oldalak, amelyek egy cég, márka, termék vagy aktivitás népszerűsítésére készültek (Facebook). Online, illetve közösségi tartalomszolgáltatás (Márka site-okon, Facebook oldalon, márkázott blogokon, Twitteren, vagy YouTube csatornán, időszakosan vagy folyamatosan szolgáltatott tartalom, amely egy márka imázsépítését, vagy termékének aktivizációjának népszerűsítésítését szolgálja.) - 4.5 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Nissan
KAMPÁNY: Nissan Navara
ALKOTÁS NÉV: Nissan Navara Juggle
KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film)
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken
KAMPÁNY: Heineken Partyradar
ALKOTÁS NÉV: Heineken Partyradar
KATEGÓRIA: 4.5 Digitális megoldások / Mobilmegoldások (Szolgáltató, szórakoztató, vagy promóciós Facebook alkalmazások, blog widgetek, illetve microsite-on elhelyezett alkalmazások, widgetek, snippetek.) - 4.4 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Starcomm
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: WeLove
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Decathlon
KAMPÁNY: Decathlon HR és Image Kampány
ALKOTÁS NÉV: A világ legsportosabb álláshirdetése
KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP
KAMPÁNY: OTP Olimpia
ALKOTÁS NÉV: OTP olimpia spot
KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Greenroom
MÁRKA: Budapest Bank
KAMPÁNY: Privát Kölcsön kampány
ALKOTÁS NÉV: Budapest Bank - Prerollok
KATEGÓRIA: 4.2 Digitális megoldások / Digitális hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.)
   film/hang   pdf
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Greenroom
MÁRKA: MOL
KAMPÁNY: GROWWW Gyakornoki program toborzó kampány
ALKOTÁS NÉV: MOL - 6 bytes
KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film)
   film/hang   pdf
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Nyári Promóció
ALKOTÁS NÉV: Robiék Sörfesztiválja
KATEGÓRIA: 11.1 Sales promotion megoldások / Egyedi, még nem alkalmazott megoldások, beleértve a promóciós ötletet, koncepciót, a mechanizmust és a megvalósítást. Ezek lehetnek fogyasztói promóciók (ajándéksorsolások, minták, stb.), eseményalapú fogyasztói promóciók (például HoReCa-ban, márkaüzletben), vagy bármilyen esemény alapú aktiváció, melynek középpontjában a márkakommunikáció és a fogyasztásösztönzés áll. - a 8.1, 8.2 és a 10.1 pontban nevezett beltéri, ill. rendezvényes megoldások ide nem nevezhetőek
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bistro
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Arany Fácán
KAMPÁNY: Arany Fácán Bud Spencer
ALKOTÁS NÉV: Arany Fácán Bud Spencer
KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: McDonald’s
KAMPÁNY: Így mekiztek ti
ALKOTÁS NÉV: Így mekiztek ti
KATEGÓRIA: 4.1 Digitális megoldások / Website-ok és microsite-ok (cégek, márkák, termékek, szolgáltatások számára készített websiteok, valamint microsite-ok és promociós site-ok)
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Valentin-napi Kampány
ALKOTÁS NÉV: Telekom Lovehits
KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások (kreatív megoldások network építésre, brandingelt tartalmak közösségekkel történő megosztására, értékesítési vagy branding cél érdekében). Közösségi oldalak, amelyek egy cég, márka, termék vagy aktivitás népszerűsítésére készültek (Facebook). Online, illetve közösségi tartalomszolgáltatás (Márka site-okon, Facebook oldalon, márkázott blogokon, Twitteren, vagy YouTube csatornán, időszakosan vagy folyamatosan szolgáltatott tartalom, amely egy márka imázsépítését, vagy termékének aktivizációjának népszerűsítésítését szolgálja.) - 4.5 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: UNICEF Magyar Bizottság
KAMPÁNY: Gyermekbántalmazás elleni projekt az 1%-os kampányhoz
ALKOTÁS NÉV: Hogy lehet
KATEGÓRIA: 14.8 Társadalmi célú megoldások / Társadalmi célokat támogató PR megoldások
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni
KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film)
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: MicroDisco
ALKOTÁS NÉV: MicroDisco
KATEGÓRIA: 8.2 Beltéri megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: UNICEF Magyar Bizottság
KAMPÁNY: A remény rajzai
ALKOTÁS NÉV: A remény rajzai
KATEGÓRIA: 14.8 Társadalmi célú megoldások / Társadalmi célokat támogató PR megoldások
   film/hang   kép
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Nyári Promóció
ALKOTÁS NÉV: Robiék Sörfesztiválja
KATEGÓRIA: 6.4 Innovatív média megoldások (best use of media) / integrált kampány megoldások
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bistro
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex
   film/hang
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Nyári Promóció
ALKOTÁS NÉV: Robiék Sörfesztiválja
KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány.
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bistro
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex
   film/hang