1. Filmes megold??sok
- 1.1 Telev?zi??ban, mozi csatorn??n sug??rzott corporate vagy image film
- 1.2 Telev?zi??ban, mozi csatorn??n sug??rzott term??k vagy szolg??ltat??s prom??ci??s film
- 1.3 Telev?zi??ban sug??rzott m??sor/film/blokk/vish szponzor??ci??s megold??s
- 1.4 Internetre k??sz?tett filmes megold??s (virus / social m??dia, egy??b online film)
- 1.5 Egy??b fel??letre gy??rtott filmes megold??sok (amely az 1.1-1.4-be nem nevezhet??)
- 1.6 Branded content
- 1.7 Craft - "legjobb kivitelez??s" p??ld??ul: art direktori/fot??s/operat??ri munka, ut??munka
2. Nyomtatott sajt?? megold??sok
- 2.1 Sajt??term??kekben k??zz??tett hagyom??nyos hirdet??sek
- 2.2 Sajt??term??kekben k??zz??tett ??jszer?? megold??sok, kreat?van alkalmazott fel??letek, k??l??nleges megjelen??sek (beh??z??sok, kiv??g??sok)
- 2.3 Craft - "legjobb kivitelez??s" p??ld??ul: fot??s, art direktori munka, designer
3. Outdoor megold??sok
- 3.1 Hagyom??nyos outdoor plak??tok, citylight vagy ??ri??splak??tok, j??rm??rekl??mok, ??p??leth??l??k
- 3.2 K??lt??ren megjelen?? egy??b k??l??nleges alkot??s (elektronikus, performansz jelleg??, innovat?v fel??leten megjelen??)
- 3.3 Craft - "legjobb kivitelez??s" p??ld??ul: design, art direkci?? (ide a Sajt?? kateg??ria craftj??ba nevezett alkot??sokkal megegyez?? vizualit??ssal rendelkez?? alkot??s nem nevezhet??)
4. Digit??lis megold??sok
- 4.1 Website-ok ??s microsite-ok (c??gek, m??rk??k, term??kek, szolg??ltat??sok sz??m??ra k??sz?tett websiteok, valamint microsite-ok ??s promoci??s site-ok)
- 4.2 Display tipus?? hirdet??sek (banner, interstitial, layer, stb.)
- 4.3 Online fel??leten fut?? integr??lt rekl??mkamp??nyok. Egy online integr??lt kamp??nynak azonos koncepcion??lis alapon minimum 3 k??l??nb??z?? online hirdet??si elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online j??t??k, egy microsite, egy virus vide??, egy social m??dia stb. fel??letek k??z??l). Offline elemek csak akkor fogadhat??ak el kamp??nyelemk??nt, ha azok direkt m??don kapcsolatban vannak a kamp??ny digit??lis/online elemeivel
- 4.4 K??z??ss??gi m??dia megold??sok (kreat?v megold??sok network ??p?t??sre, brandingelt tartalmak k??z??ss??gekkel t??rt??n?? megoszt??s??ra, ??rt??kes?t??si vagy branding c??l ??rdek??ben). K??z??ss??gi oldalak, amelyek egy c??g, m??rka, term??k vagy aktivit??s n??pszer??s?t??s??re k??sz??ltek (Facebook ??s IWIW oldalak). Online, illetve k??z??ss??gi tartalomszolg??ltat??s (M??rka site-okon, Facebook oldalon, IWIWen, m??rk??zott blogokon, Twitteren, vagy YouTube csatorn??n, id??szakosan vagy folyamatosan szolg??ltatott tartalom, amely egy m??rka im??zs??p?t??s??t, vagy term??k??nek aktiviz??ci??j??nak n??pszer??s?t??s?t??s??t szolg??lja.) - 4.5 alatt nevezett alkalmaz??sok ide nem nevezhet??ek.
- 4.5 Alkalmaz??sok (Szolg??ltat??, sz??rakoztat??, vagy prom??ci??s Facebook alkalmaz??sok, IWIW alkalmaz??sok, blog widgetek, illetve microsite-on elhelyezett alkalmaz??sok, widgetek, snippetek.) - 4.4 alatt nevezett k??z??ss??gi megold??sok ide nem nevezhet??ek.
- 4.6 Egy??b digit??lis megold??sok. Innovat?v hirdet??si megold??sok, melyek m??s online/interakt?v kateg??ri??ban nem nevezhet??ek. J??t??kok (online j??t??kok, mobil j??t??kok, vide?? j??t??kok melyek egy term??k vagy szolg??ltat??s, vagy m??rka hirdet??s??t, promoci??j??t seg?tik el??, j??t??kokba foglalt hirdet??sek), mobil megold??sok. Hirdet??sek ??s kamp??nyok mobil telefonokra, vagy mobil technol??gia haszn??lat??val (SMS, bluetooth, MMS, mobil applik??ci??k ??s egy??b let??lthet?? eszk??z??k okostelefonokra) 1.4-ben benevezett alkot??sok itt nem nevezhet??ek ??jra!, illetve a 4.1-4.5.alkateg??ri??ba nevezettek sem nevezhet??k.
- 4.7 Craft â?? "legjobb kivitelez??s" p??ld??ul design, art direkci??, speci??lis programoz??si technik??k
5. Design megold??sok
- 5.1 Arculat-??s log??tervez??s
- 5.2 Csomagol??s tervez??s
- 5.3 Egy??b (katal??gus, napt??r) - 5.1-5.2 kateg??ri??kban m??r nevezett alkot??sok itt nem nevezhet??ek
- 5.4 Craft - "legjobb kivitelez??s" p??ld??ul: design, illusztr??ci??, fot??s munka
6. Innovat?v m??dia megold??sok (best use of media)
- 6.1 telev?zi??, r??di??, mozi
- 6.2 print, outdoor, ambient, event
- 6.3 digital, online, social media, mobile
- 6.4 integr??lt kamp??ny megold??sok
7. PR megold??sok
- 7.1 PR esem??ny
- 7.2 PR a szolg??ltat??s ??s term??k szektorban
- 7.3 V??ls??g, kr?zis kommunik??ci?? (egy c??ggel, m??rk??val vagy term??kkel kapcsolatban kialakult negat?v hangulatot, t??mad??st sikerrel kezel?? PR kommunik??ci??s megold??sok)
- 7.4 CSR kommunik??ci??
- 7.5 Egy??b (a fentiekben nem nevezhet?? p??ld??ul: bels?? PR megold??sok) - 7.1-7.3 kateg??ri??kban m??r nevezett alkot??sok itt nem nevezhet??ek
8. Belt??ri megold??sok
- 8.1 Hagyom??nyos belt??ri/v??s??rl??shelyi m??rk??t ??p?t?? vagy v??s??rl??st el??s??g?t?? megold??sok - belt??ri poszterek, freecardok
- 8.2 Egy??b k??l??nleges, ??jszer?? (mozg??, elektronikus) indoor megold??sok
- 8.3 Craft - "legjobb kivitelez??s"
9. Direkt Marketing megold??sok
- 9.1 Direkt marketing megold??sok, bele??rtve a teljes direkt marketing ??tletet, a mechanizmust, a c??lcsoport el??r??s??t, a DM c??lba juttat??s??t, DM elemeket ??s a megval??s?t??st
- 9.2 Craft - "legjobb kivitelez??s"
10. Rendezv??nyes megold??sok
- 10.1 K??l??nleges koncepci?? alapj??n megval??s?tott, eredeti, egyedi kreat?v megold??sokat alkalmaz?? esem??nyek, amelyek lehetnek term??k vagy image kommunik??ci??t szolg??l??, k??ls?? felet c??lz?? rendezv??nyek, road-showk, konferenci??k, term??kbemutat??k, sajt??t??j??koztat??k, szalon/bolt megnyit?? stb., vagy v??llalati bels?? rendezv??nyek, csapat??p?t?? tr??ningek, munkat??rsak r??sz??re szervezett esem??nyek, stb. - 11.1 pontban nevezett Sales Promotion megold??sok ide nem nevezhet??ek
- 10.2 Rendezv??nyes-elem megold??sok: Egy rendezv??ny vagy esem??ny valamely eleme (pl: hostess ruha megold??sa, f??nytechnika, dekor??ci??s elem), amely ??nmag??ban is k??l??nleges, kreat?v koncepci??t takar. - 8.1 ??s 8.2 alatt nevezett Belt??ri megold??sok ide nem nevezhet??ek
11. Sales promotion megold??sok
- 11.1 Egyedi, m??g nem alkalmazott megold??sok, bele??rtve a prom??ci??s ??tletet, koncepci??t, a mechanizmust ??s a megval??s?t??st. Ezek lehetnek fogyaszt??i prom??ci??k (aj??nd??ksorsol??sok, mint??k, stb.), esem??nyalap?? fogyaszt??i prom??ci??k (p??ld??ul HoReCa-ban, m??rka??zletben), vagy b??rmilyen esem??ny alap?? aktiv??ci??, melynek k??z??ppontj??ban a m??rkakommunik??ci?? ??s a fogyaszt??s??szt??nz??s ??ll. - a 8.1, 8.2 ??s a 10.1 pontban nevezett belt??ri, ill. rendezv??nyes megold??sok ide nem nevezhet??ek
- 11.2 Prom??ci??s elem megold??sok
12. R??di??s megold??sok
- 12.1 B??rmely magyarorsz??gi r??di?? ??ltal sug??rzott hagyom??nyos r??di??szpot
- 12.2 Egy??b r??di?? megjelen??sek, k??l??nleges r??di??s megold??sok, ??jszer?? m??sorszponzor??ci??k, kreat?v m??sorbeharangoz??k
13. Self Promotion ??s Kreat?v ??gyn??ks??gi csapat??p?t?? megold??sok
- 13.1 ??nrekl??mok, kamp??nyok â?? p??ld??ul c??ges aj??nd??kok, k??lt??z??si ??rtes?t??k, saj??t hirdet??sek, valamint kreat?v, ??jszer?? ??gyn??ks??gi csapat??p?t?? megmozdul??sok, megold??sok
14. Integr??lt megold??sok
- 14.1 Egy koncepci??n alapul??, t??bb m??diat?puson vagy eszk??z??n (minimum h??rom) megval??sult integr??lt term??k, szolg??ltat??s, m??rka, image vagy prom??ci??s kamp??ny.
15. T??rsadalmi c??l?? megold??sok
- 15.1 Minimum 3 k??l??nb??z?? m??diat?puson megval??sul??, egys??ges koncepci??ra ??p??l?? t??rsadalmi c??l?? kamp??ny
- 15.2 K??lt??ren megval??sult TCR kamp??ny vagy kamp??nyelem
- 15.3 Sajt??ban megval??sult TCR kamp??ny vagy kamp??nyelem
- 15.4 Online fel??leten megval??sult TCR kamp??ny vagy kamp??nyelem
- 15.5 Telev?zi??ban sug??rzott TCR rekl??mfilm
- 15.6 R??di??ban sug??rzott TCR r??di??szpot
- 15.7 Belt??ren megval??sult TCR kamp??ny vagy kamp??nyelem