Dentsu
17. Kreatív stratégia - A Kreatív stratégia kategória azért jött létre, hogy az ötletek mögötti ötletet ünnepelje. A célja ráirányítani a reflektorfényt a stratégiai tervezés fontosságára és megmutatni, hogy képes újraértelmezni egy márka identitását, és befolyásolni a fogyasztókat vagy a szélesebb kultúrát. Az egyes alkategóriákban esettanulmányt kérünk vagy maximum 12 slide terjedelmű kreatív prezentációt. - MEGÚJULT
17. 02. Kreatív stratégia – TCR/CSR: forprofit és nonprofit cégek társadalmi ügyekkel, környezeti kérdésekkel foglalkozó aktivitásai, melyben nem az adott szervezet, illetve márka üzleti eredményeire volt optimalizálva a kampány, hanem a környezeti-társadalmi hatásra. A stratégia kialakítása mellett a munkának be kell mutatnia, hogyan teremtett társadalmi hasznosságot, értéket az adott kampány, illetve hogyan befolyásolta pozitívan a közösségeket.