Bold

17. Kreatív stratégia - A Kreatív stratégia kategória azért jött létre, hogy az ötletek mögötti ötletet ünnepelje. A célja ráirányítani a reflektorfényt a stratégiai tervezés fontosságára és megmutatni, hogy képes újraértelmezni egy márka identitását, és befolyásolni a fogyasztókat vagy a szélesebb kultúrát. Az egyes alkategóriákban esettanulmányt kérünk vagy maximum 12 slide terjedelmű kreatív prezentációt. - MEGÚJULT
17. 04. Fogyasztói insight - Hogyan alakította a fogyasztók mélyreható megértése a stratégiát, és hogyan járult hozzá a kampány/kommunikáció sikerességéhez. A célközönség megértésére irányuló stratégiai teljesítmény (viselkedéstudomány alkalmazása, kulturális trendek vizsgálata, social listening, etnográcia, experience mapping stb. eszközeinek használata), valamint a feltárt kimondatlan emberi igazság, fogyasztói insight megfogalmazásának díjazása.
Az alkotás
Megbízó
Kreatív elemek: