gyémánt penge

Ünnepelve a 25 év legjobb kreatív megoldásait a jubileumi Arany Penge Kreatív Fesztiválon egy exkluzív elismerést adunk át: a Gyémánt Penge Díjat. A zsűri az elmúlt év Grand Prix nyertesei közül választja ki azt az alkotást, amelyet a legkreatívabbnak és legkiemelkedőbbnek ítél.

2001

A zsűri nem osztott ki Grand Prix díjat.

2002

A zsűri nem osztott ki Grand Prix díjat.

2003

DDB

Kategória Film
(2003) DDB: Szia
2004

A zsűri nem osztott ki Grand Prix díjat.

2005

Akció-NXS

(2005) Akció-NXS: RTL Klub Image kampány (a csirkés)
(2005) Akció-NXS: RTL Klub Image kampány (a csirkés)
2006

A zsűri nem osztott ki Grand Prix díjat.

2007

A zsűri nem osztott ki Grand Prix díjat.

2008

Leo Burnett

(2008) Leo Burnett: Mobiltorna
2009

Leo Burnett / Carnation

(2009) Leo Burnett / Carnation: SMS Bandi
2010

A zsűri nem osztott ki Grand Prix díjat.

2011

DDB

Kategória Nyomtatott sajtó megoldások / sajtótermékekben közzé tett hagyományos hirdetések
(2011) DDB: Csepp
(2011) DDB: Csepp
(2011) DDB: Csepp
2012

Cluso

Kategória Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány.
(2012) Cluso: Sió integrált kampány
2013

Team Red

Kategória Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (elektronikus, performansz jellegű, innovatív felületen megjelenő)
(2013) Team Red: 3G öltözőkabinok
2014

Y&R Budapest

Kategória Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile
(2014) Y&R Budapest: Gifszínház
2015

POSSIBLE CEE.

Kategória Craft
(2015) POSSIBLE CEE.: Adventures of Poco Eco
2016

DDB

Kategória Digitális megoldások / Online felületen futó integrált kampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel
(2016) DDB: Bici néni
2017

Leo Burnett

Kategória Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile
(2017) Leo Burnett: SEECOLORS
2018

A zsűri nem osztott ki Grand Prix díjat.

2019

Viacom CEEI

Kategória Online content (Internetre készített filmes megoldás: virus/social média, egyéb online film )
(2019) Viacom CEEI: Comedy Central 10 musical
2020

A zsűri nem osztott ki Grand Prix díjat.

2021

Mito / Wavemaker, Uniomedia, Melon FX

Kategória Médiummal való együttműködés során készült (pl. online híroldallal, magazinnal, televíziós vagy rádiós csatornával, podcasttal, stb.)
(2021) Mito / Wavemaker, Uniomedia, Melon FX: A legendás 6:3, ahogy még sosem láttad
2022

Artificial Group

Kategória Brand activation (márkaélményt adó, nem értékesítési célú, a fogyasztókat aktiváló megoldás)
(2022) Artificial Group : Mondd te is: itt vagyok | A kis gyufaárus lány története
2023

Kategória Audio megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Egyéb különleges audiomegoldások (más audiofelületen történő kreatív megoldások, kreatív együttműködések, audio alapú ötletek, stb.)
(2023) : The Impossible Campus