Díjazottak

Mito

MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Marsra Magyar
ALKOTÁS NÉV: Marsra Magyar Univerzum
KATEGÓRIA: 17.1 Kreatív stratégia - A Kreatív stratégia kategória azért jött létre, hogy az ötletek mögötti ötletet ünnepelje. A célja ráirányítani a reflektorfényt a stratégiai tervezés fontosságára és megmutatni, hogy képes újraértelmezni egy márka identitását, és befolyásolni a fogyasztókat vagy a szélesebb kultúrát. Az egyes alkategóriákban esettanulmányt kérünk vagy maximum 12 slide terjedelmű kreatív prezentációt / Márkastratégia - Egy márka stratégia pozicionálásának elismerése. A stratégiai munkának be kell tudni mutatni, hogyan valósult meg a value proposition, a küldetés, a márka narratíva és a márka pozícionálása, és ez hogyan vezetett a figyelem felkeltéséhez, magasabb márkahűséghez és üzleti sikerhez sikerhez.
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OOB Creative
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker