1.1 Filmes megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Televízióban, mozi csatornán sugárzott film (corporate/image/promóciós) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Zwack Unicum Nyrt.
MÁRKA: Unicum
KAMPÁNY: Unicum karácsonyi kampány 2022
ALKOTÁS NÉV: Unicum 2022 Karácsony - Hazatérés/Otthon PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Nagoo Marketing Solutions Kft. |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone 5G kampány
ALKOTÁS NÉV: Erősebb kapcsolat |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis Magyarország
KAMPÁNY: A kockázatok helyett, Cofidis
ALKOTÁS NÉV: Cofidis - Télikabát teszt |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ViacomCBS CEE
MÁRKA: Comedy Central
KAMPÁNY: Comedy Club 10. Évad
ALKOTÁS NÉV: Comedy Club: Holdraszállás PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Proud |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Erős Pista
KAMPÁNY: Pistázd meg!
ALKOTÁS NÉV: Pistázd meg! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Burger King
KAMPÁNY: Burger King x Valmar
ALKOTÁS NÉV: Burger King x Valmar |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Auchan
KAMPÁNY: Brand launch Film - Conscious Choice
ALKOTÁS NÉV: Brand launch Film - Conscious Choice |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Magenta 1 kampány
ALKOTÁS NÉV: Éjszakai műszak |
|
|
|
1.3 Filmes megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Online image film (olyan image film, amely kizárólag a digitális térben jelent meg, tévében nem sugározták) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Lili
ALKOTÁS NÉV: Lili |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Nagyi office
ALKOTÁS NÉV: Nagyi office film |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: CHERRISK by UNIQA
KAMPÁNY: Except CHERRISK
ALKOTÁS NÉV: Cool Cocktail |
|
|
|
1.4 Filmes megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Online content (internetre készített filmes megoldás: virus/social média, egyéb online film) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Paprika Shorts
MÁRKA: SkyShowtime
KAMPÁNY: A Besúgó visszatért!
ALKOTÁS NÉV: A Besúgó visszatért! |
|
|
|
2.1 Nyomtatott sajtó megoldások / Sajtótermékekben közzétett hagyományos hirdetések |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: RTL Magyarország
KAMPÁNY: Mellékhatás 2. évad promó
ALKOTÁS NÉV: Egy új életre rámehet mindenki másé |
|
|
|
3.1 Out of home megoldások / Hagyományos out of home megjelenések (poszterek, plakátok, citylight vagy óriásplakátok, járműreklámok, épülethálók, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: mutargy.com
KAMPÁNY: Műtárgyak Éjszakája Fesztivál - Adjunk nagyobb teret a nőknek a művészetben!
ALKOTÁS NÉV: Equal Frames |
|
|
|
3.3 Out of home megoldások / Egyéb különleges out of home megoldások, ambient |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Telekom Vivicittá 2023
ALKOTÁS NÉV: Hős vagy |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: Nightography Booth
ALKOTÁS NÉV: Nightography Booth |
|
|
|
4.1 Digitális megoldások / Online felületen futó integrált kampányok (egy koncepción alapuló, min. 3 digitális csatornán/eszközön megélő kampány, amelyből az owned channeleken megjelenő tartalmak összesen egy csatornának számítanak, és azon kívül min. további 2 lába volt) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP
KAMPÁNY: OTP Bank X Brain Bar - Fél kampány
ALKOTÁS NÉV: OTP Bank X Brain Bar - Fél kampány |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Dataset For Equality
ALKOTÁS NÉV: Dataset For Equality |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: CHERRISK by UNIQA
KAMPÁNY: Except CHERRISK
ALKOTÁS NÉV: Except CHERRISK |
|
|
|
4.2 Digitális megoldások / Website-ok és microsite-ok (desktopra vagy mobilra készített websiteok, microsite-ok és promóciós site-ok) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: podcast.hu
ALKOTÁS NÉV: podcast.hu |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Inspyre
KAMPÁNY: The Hand of Inspyre
ALKOTÁS NÉV: The Hand of Inspyre website |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Dataset For Equality
ALKOTÁS NÉV: Dataset For Equality |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Cinego
KAMPÁNY: Cinego Campus
ALKOTÁS NÉV: The Impossible Campus |
|
|
|
4.3 Digitális megoldások / Fizetett felületen megjelenő digitális hirdetések (banner megoldások, preroll megjelenések, mobilhirdetés, social hirdetés, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Renault
KAMPÁNY: Közös utakon
ALKOTÁS NÉV: Közös utakon |
|
|
|
4.4 Digitális megoldások / Közösségi platformon megjelenő megoldások (Facebook, Instagram, Snapchat, Tinder, stb. megoldás, amelyben az ötlet a platform sajátosságait szervesen használja, és nem csak hirdetési felületként tekint a közösségi oldalakra) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: alt.text poems
ALKOTÁS NÉV: alt.text poems |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Decathlon
KAMPÁNY: A remény kék fonala
ALKOTÁS NÉV: Blue Thread of Fate |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: eSzínház
KAMPÁNY: Hollywood a színházakért
ALKOTÁS NÉV: Hollywood a színházakért |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Borsodi
KAMPÁNY: Borsodi Equity
ALKOTÁS NÉV: Borsodi: Itatjuk a trollokat! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Cyber November
ALKOTÁS NÉV: Cyber Kupa |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Yettel Stage – tehetségtől hangos
ALKOTÁS NÉV: Yettel Stage – tehetségtől hangos |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Dataset For Equality
ALKOTÁS NÉV: Dataset For Equality |
|
|
|
4.6 Digitális megoldások / Adatvezérelt kreatív megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Renault
KAMPÁNY: Közös utakon
ALKOTÁS NÉV: Közös utakon |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Telekom Vivicittá 2023
ALKOTÁS NÉV: Hős vagy PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Umbrella Kreatív műhely |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Dataset For Equality
ALKOTÁS NÉV: Dataset For Equality |
|
|
|
5.1 Branded content megoldások - A kategóriába csak olyan alkotásokat várunk, amelyek egy tartalomszolgáltatóval, vagyis médiummal vagy influencerrel való együttműködés során születtek meg. / Médiummal való együttműködés során készült (pl. online híroldallal, magazinnal, televíziós vagy rádiós csatornával, podcasttal, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Valuability!
ALKOTÁS NÉV: Marsra Magyar Univerzum PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OOB Creative |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Cinego
KAMPÁNY: Cinego Campus
ALKOTÁS NÉV: The Impossible Campus |
|
|
|
5.2 Branded content megoldások - A kategóriába csak olyan alkotásokat várunk, amelyek egy tartalomszolgáltatóval, vagyis médiummal vagy influencerrel való együttműködés során születtek meg. / InfluencerrelInfluencerrel vagy hírességgel való együttműködés során készült (pl. Blogger/vlogger tartalom, videoklip, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Lounge Group
MÁRKA: STABILO
KAMPÁNY: Stabilo Point 88 Fineliner
ALKOTÁS NÉV: STABILO Színezz szavakkal feat VALMAR |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ViacomCBS CEE
MÁRKA: Comedy Central, Paramount Network
KAMPÁNY: Aprilis 1. Kampány
ALKOTÁS NÉV: Paramount Aprilis 1: Arany Troll Díj PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Robbit Creative |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom B2B
ALKOTÁS NÉV: Alakíts nagyot! |
|
|
|
6.2 Design megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Product design (egyedi termék létrehozása vagy meglévő funkciójú termék újragondolása/tervezése) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Wizz Air
KAMPÁNY: WIZZ Food carry-on kampány
ALKOTÁS NÉV: WIZZ Repülésbiztos Éthordó |
|
|
|
7.1 Innovatív platformválasztás (best use of media) / Ebbe a kategóriába olyan alkotásokat várunk, amelyekben az ötlet gyökere a felületválasztásban vagy egy touchpointban rejlik. Offline és online térből is nevezhető ide alkotás. |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Decathlon
KAMPÁNY: A remény kék fonala
ALKOTÁS NÉV: Blue Thread of Fate |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Renault
KAMPÁNY: Közös utakon
ALKOTÁS NÉV: Közös utakon |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Legyen a színház mindenkié!
ALKOTÁS NÉV: Legyen a színház mindenkié! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: Nightography Booth
ALKOTÁS NÉV: Nightography Booth |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: eSzínház
KAMPÁNY: Hollywood a színházakért
ALKOTÁS NÉV: Hollywood a színházakért |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Borsodi
KAMPÁNY: Borsodi - Alá-Tét
ALKOTÁS NÉV: Borsodi - Alá-Tét |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Telekom Vivicittá 2023
ALKOTÁS NÉV: Hős vagy PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Umbrella Kreatív műhely |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: alt.text poems
ALKOTÁS NÉV: alt.text poems |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Cinego
KAMPÁNY: Cinego Campus
ALKOTÁS NÉV: The Impossible Campus |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: K&H
KAMPÁNY: Költözz össze!
ALKOTÁS NÉV: Költözz össze! |
|
|
|
8.1 PR megoldások / Termék/márka/szolgáltatás népszerűsítésére |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Lounge Group
MÁRKA: Jófogás
KAMPÁNY: Szeretve használt történetek
ALKOTÁS NÉV: Ha a szeretve használt tárgyak mesélni tudnának! PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Lounge Group |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Decathlon
KAMPÁNY: A remény kék fonala
ALKOTÁS NÉV: Blue Thread of Fate |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: PICK
KAMPÁNY: PICK Ízemlékek
ALKOTÁS NÉV: PICK x MOME - ÍZ-EMLÉK-KÉPEK Kiállítás PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Be Social PARTNER ÜGYNÖKSÉG: FleishmanHillard Café |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: eSzínház
KAMPÁNY: Hollywood a színházakért
ALKOTÁS NÉV: Hollywood a színházakért |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom B2B
ALKOTÁS NÉV: Alakíts nagyot! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Valuability!
ALKOTÁS NÉV: Marsra Magyar Univerzum PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OOB Creative |
|
|
|
8.2 PR megoldások / Vállalati image |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Dataset For Equality
ALKOTÁS NÉV: Dataset For Equality |
|
|
|
8.3 PR megoldások / Employer Branding |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Lounge Group
MÁRKA: Budapest Airport
KAMPÁNY: Szállj munkába! – Sztárok a reptéren
ALKOTÁS NÉV: Szállj munkába! – Sztárok a reptéren PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Media Factory |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Dataset For Equality
ALKOTÁS NÉV: Dataset For Equality |
|
|
|
8.4 PR megoldások / CSR - profitorientált cég általi társadalmi felelősségvállalás |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Legyen a színház mindenkié!
ALKOTÁS NÉV: Legyen a színház mindenkié! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Bright Sky
ALKOTÁS NÉV: Bright Sky |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Yettel CSR kampány
ALKOTÁS NÉV: The inverse accessibility button |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Cinego
KAMPÁNY: Cinego Campus
ALKOTÁS NÉV: The Impossible Campus |
|
|
|
8.5 PR megoldások / Esemény PR (ebbe a kategóriába offline és online megtartott esemény is nevezhető) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: mutargy.com
KAMPÁNY: Műtárgyak Éjszakája Fesztivál - Adjunk nagyobb teret a nőknek a művészetben!
ALKOTÁS NÉV: Equal Frames |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Legyen a színház mindenkié
ALKOTÁS NÉV: Legyen a színház mindenkié! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Yettel Stage – tehetségtől hangos
ALKOTÁS NÉV: Yettel Stage – tehetségtől hangos |
|
|
|
10.1 Direkt megoldások (jól targetált és/vagy eladáscélú alkotások) / Offline térben megvalósuló direkt megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Bright Sky
ALKOTÁS NÉV: Bright Sky |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Decathlon
KAMPÁNY: A remény kék fonala
ALKOTÁS NÉV: Blue Thread of Fate |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Fiat
KAMPÁNY: Fiat - Két évszak pizza
ALKOTÁS NÉV: FIAT - Két évszak pizza |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Borsodi
KAMPÁNY: Borsodi - Alá-Tét
ALKOTÁS NÉV: Borsodi - Alá-Tét |
|
|
|
10.2 Direkt megoldások (jól targetált és/vagy eladáscélú alkotások) / Digitális térben megvalósuló direkt megoldások |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Nagyi office
ALKOTÁS NÉV: Nagyi office kampány |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Dataset For Equality
ALKOTÁS NÉV: Dataset For Equality |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: K&H
KAMPÁNY: Költözz össze!
ALKOTÁS NÉV: Költözz össze! |
|
|
|
11.1 Rendezvényes megoldások / Offline rendezvény, esemény (Egy koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó esemény) - 12. pontba nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: mutargy.com
KAMPÁNY: Műtárgyak Éjszakája Fesztivál - Adjunk nagyobb teret a nőknek a művészetben!
ALKOTÁS NÉV: Equal Frames |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Milka
KAMPÁNY: Valentin nap utolsó pillanatban
ALKOTÁS NÉV: Valentin nap utolsó pillanatban |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Legyen a színház mindenkié!
ALKOTÁS NÉV: Legyen a színház mindenkié! |
|
|
|
11.2 Rendezvényes megoldások / Online rendezvény, esemény (A digitális térben, live-ban, egy koncepció alapján megvalósított esemény) - 12. pontba nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Visit Hungary
KAMPÁNY: 1,5 millió ütem Magyarországon
ALKOTÁS NÉV: 1,5 millió ütem Magyaroszágon |
|
|
|
11.3 Rendezvényes megoldások / Rendezvényes-elem megoldások (egy offline vagy online rendezvény vagy esemény valamely eleme, pl: hostess ruha megoldása, fénytechnika, dekorációs elem, amely önmagában is különleges, kreatív koncepciót takar) - 9.1 és 9.2 alatt nevezett Shopper marketing megoldások ide nem nevezhetőek |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Greenroom
MÁRKA: Absolut Vodka
KAMPÁNY: Spirit of Togetherness
ALKOTÁS NÉV: Absolut Spirit of Togetherness |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Positive Adamsky
MÁRKA: Bristol Myers Squibb
KAMPÁNY: IBD Marvel
ALKOTÁS NÉV: IBD Marvel |
|
|
|
12.1 Promo&Activation megoldások / Sales promotion (online vagy offline térben megvalósuló, eladásösztönző, promóciós megoldások) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: eSzínház
KAMPÁNY: Hollywood a színházakért
ALKOTÁS NÉV: Hollywood a színházakért |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Laboratory Group
MÁRKA: HBO Max
KAMPÁNY: A besúgó sorozatpremier
ALKOTÁS NÉV: A besúgó interaktív DCLP |
|
|
|
12.2 Promo&Activation megoldások / Brand activation (márkaélményt adó, nem értékesítési célú, a fogyasztókat aktiváló megoldás) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Decathlon
KAMPÁNY: A remény kék fonala
ALKOTÁS NÉV: Blue Thread of Fate |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Borsodi
KAMPÁNY: Borsodi - Alá-Tét
ALKOTÁS NÉV: Borsodi - Alá-Tét |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Szezám
ALKOTÁS NÉV: Telekom Szezám |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Nagyi office
ALKOTÁS NÉV: Nagyi office kampány |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Add magad – A legértékesebb ajándék te vagy
ALKOTÁS NÉV: Add magad – A legértékesebb ajándék te vagy |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Cinego
KAMPÁNY: Cinego Campus
ALKOTÁS NÉV: The Impossible Campus |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Dataset For Equality
ALKOTÁS NÉV: Dataset For Equality |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: K&H
KAMPÁNY: Költözz össze!
ALKOTÁS NÉV: Költözz össze! |
|
|
|
13.1 Audio megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Hagyományos rádiószpot (rádióban, spotify-on, stb. sugárzott megoldások) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP
KAMPÁNY: OTP Bank X Brain Bar - Fél kampány
ALKOTÁS NÉV: OTP Bank X Brain Bar - Fél kampány |
|
|
|
13.2 Audio megoldások - A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni / Egyéb különleges audiomegoldások (más audiofelületen történő kreatív megoldások, kreatív együttműködések, audio alapú ötletek, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Legyen a színház mindenkié!
ALKOTÁS NÉV: Legyen a színház mindenkié! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Cinego
KAMPÁNY: Cinego Campus
ALKOTÁS NÉV: The Impossible Campus |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: MOL
KAMPÁNY: MOL Hangvezérszurkoló
ALKOTÁS NÉV: MOL Hangvezérszurkoló |
|
|
|
14.1 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Filmes megoldások (tv, mozi, online) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Lounge Group
MÁRKA: Szerencsejáték Zrt.
KAMPÁNY: Tippmix
ALKOTÁS NÉV: TIPPMIX - A TE VILÁGOD |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Vodafone 5G kampány
ALKOTÁS NÉV: Erősebb kapcsolat |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Spice Communication
MÁRKA: Cofidis Magyarország
KAMPÁNY: A kockázatok helyett, Cofidis
ALKOTÁS NÉV: Cofidis Télikabát teszt |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Telekom Vivicittá 2023
ALKOTÁS NÉV: Hős vagy |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ViacomCBS CEE
MÁRKA: Comedy Central
KAMPÁNY: Comedy Club 10. Évad
ALKOTÁS NÉV: Comedy Club: Holdraszállás PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Proud |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Lounge Group
MÁRKA: MVM Future Talks
KAMPÁNY: MVM Future Talks ’22
ALKOTÁS NÉV: MVM - Future Talks ’22 |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Nagyi office
ALKOTÁS NÉV: Nagyi office film |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: Ilcsi
KAMPÁNY: Őszintén, a szépségért
ALKOTÁS NÉV: Őszintén, a szépségért |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Vendor taktikai kampány
ALKOTÁS NÉV: Óriási ajánlat a Yetteltől |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Telekom
KAMPÁNY: Karácsonyi kampány
ALKOTÁS NÉV: Hogy vagy? |
|
|
|
14.2 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Print (sajtó, citylight, poszter, leaflet, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: McCann
MÁRKA: Lucy
KAMPÁNY: Nézz a mélyére!
ALKOTÁS NÉV: Nézz a mélyére! - Lucy applikáció népszerűsítő kampány |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Positive Adamsky
MÁRKA: Bristol Myers Squibb
KAMPÁNY: IBD Marvel
ALKOTÁS NÉV: IBD Marvel |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: RTL Magyarország
KAMPÁNY: Mellékhatás 2. évad promó
ALKOTÁS NÉV: Egy új életre rámehet mindenki másé |
|
|
|
14.3 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Különleges out of home megoldások (épületvetítés, rendezvényes elem, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Renault
KAMPÁNY: Renault Austral
ALKOTÁS NÉV: Valóságból képzelet |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Greenroom
MÁRKA: Absolut Vodka
KAMPÁNY: Spirit of Togetherness
ALKOTÁS NÉV: Absolut Spirit of Togetherness |
|
|
|
14.4 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Digitális képernyőn megjelenő megoldások (display, mobil, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Inspyre
KAMPÁNY: The Hand of Inspyre
ALKOTÁS NÉV: The Hand of Inspyre website |
|
|
|
14.6 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Design (arculat, logó, csomagolás , termékfejlesztés, katalógus, stb.) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Wizz Air
KAMPÁNY: WIZZ Food carry-on kampány
ALKOTÁS NÉV: WIZZ Repülésbiztos Éthordó |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mediator
MÁRKA: Visit Hungary
KAMPÁNY: Echoes of Hungary
ALKOTÁS NÉV: Echoes of Hungary PARTNER ÜGYNÖKSÉG: HYPEANDHYPER MEDIA & PUBLUSHING Kft. |
|
|
|
14.7 Craft - A kategóriában az elsődleges elbírálási szempont nem az ötlet, hanem a vizuális kivitelezés minősége. A kategórián belül egy munkát csak egy alkategóriába lehet nevezni. / Copywriting (kiemelkedően színvonalas szövegírói munka eredményeként létrejött márkamegjelenések) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Paprika Shorts
MÁRKA: SkyShowtime
KAMPÁNY: A Besúgó visszatért!
ALKOTÁS NÉV: A Besúgó visszatért! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG
MÁRKA: Erős Pista
KAMPÁNY: Pistázd meg!
ALKOTÁS NÉV: Pistázd meg! |
|
|
|
15.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, minimum három, mainstream channel, médiatípus vagy eszköz használatával megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. - 4.1-ben nevezett kampány ide nem nevezhető egy az egyben, de ott bemutatott digitális kampány a 3-ból egy lábként bemutatható itt is. |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker
MÁRKA: Decathlon
KAMPÁNY: A remény kék fonala
ALKOTÁS NÉV: Blue Thread of Fate |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Globus
KAMPÁNY: Mocskosul finom
ALKOTÁS NÉV: Globus: Mocskosul finom |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Karácsony
ALKOTÁS NÉV: Vodafone: Karácsony |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Szép beszéd
ALKOTÁS NÉV: Vodafone: Szép beszéd |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Bold
MÁRKA: Bookline
KAMPÁNY: A XXI. század olvasási élménye
ALKOTÁS NÉV: BOOKLINE - A XXI. század olvasási élménye |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: PICK
KAMPÁNY: PICK Ízemlékek
ALKOTÁS NÉV: PICK Ízemlékek - Integrált Image Kampány PARTNER ÜGYNÖKSÉG: FleishmanHillard Café PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Be Social |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Lounge Group
MÁRKA: MVM Future Talks
KAMPÁNY: MVM Future Talks ’22
ALKOTÁS NÉV: MVM - Future Talks ’22 |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Nyár
ALKOTÁS NÉV: Telekom Nyár |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Auchan
KAMPÁNY: Conscious Choice Platform
ALKOTÁS NÉV: Conscious Choice Platform |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: VMLY&R
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Nagyi office
ALKOTÁS NÉV: Nagyi office kampány |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Valuability!
ALKOTÁS NÉV: Marsra Magyar Univerzum PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Wavemaker PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OOB Creative |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Yettel Stage – tehetségtől hangos
ALKOTÁS NÉV: Yettel Stage – tehetségtől hangos |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Yettel
KAMPÁNY: Add magad – A legértékesebb ajándék te vagy
ALKOTÁS NÉV: Add magad – A legértékesebb ajándék te vagy |
|
|
|
16.1 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Integrált kampány (minimum 3 különböző médiatípuson megvalósuló, egységes koncepcióra épülő) |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Positive Adamsky
MÁRKA: IOM
KAMPÁNY: Ne hagyd, ne tedd!
ALKOTÁS NÉV: Olvass a sorsok között! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Dentsu Creative
MÁRKA: Vigyél Haza Alapítvány
KAMPÁNY: Örökbe fogadni híresen jó
ALKOTÁS NÉV: Vigyél Haza Alapítvány: Örökbe fogadni híresen jó - Integrált |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: WWF Magyarország
KAMPÁNY: Roomies from the Wild
ALKOTÁS NÉV: Roomies from the Wild PARTNER ÜGYNÖKSÉG: hat Márka Művek |
|
|
|
16.2 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Out of home-ban megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Dentsu Creative
MÁRKA: Vigyél Haza Alapítvány
KAMPÁNY: Örökbe fogadni híresen jó
ALKOTÁS NÉV: Vigyél Haza Alapítvány: Örökbe fogadni híresen jó - OOH |
|
|
|
16.3 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Sajtóban megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Dentsu Creative
MÁRKA: Vigyél Haza Alapítvány
KAMPÁNY: Vigyél Haza Alapítvány: Örökbe fogadni híresen jó - Sajtó
ALKOTÁS NÉV: Vigyél Haza Alapítvány: Örökbe fogadni híresen jó |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: TASZ
KAMPÁNY: ELFOGADOM
ALKOTÁS NÉV: I AGREE |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: WWF Magyarország
KAMPÁNY: Roomies from the Wild
ALKOTÁS NÉV: Roomies from the Wild - Bear PARTNER ÜGYNÖKSÉG: hat Márka Művek |
|
|
|
16.4 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: WWF Magyarország
KAMPÁNY: Roomies from the Wild
ALKOTÁS NÉV: Roomies from the Wild |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Dentsu Creative
MÁRKA: Vigyél Haza Alapítvány
KAMPÁNY: Örökbe fogadni híresen jó
ALKOTÁS NÉV: Vigyél Haza Alapítvány: Örökbe fogadni híresen jó - Digitális megoldások |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: TASZ
KAMPÁNY: ELFOGADOM
ALKOTÁS NÉV: I AGREE |
|
|
|
16.5 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Branded content TCR |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: WWF Magyarország
KAMPÁNY: Roomies from the Wild
ALKOTÁS NÉV: Roomies from the Wild |
|
|
|
16.6 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Filmes TCR kampány vagy kampányelem |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Lounge Group
MÁRKA: HUMDA
KAMPÁNY: Közlekedésbiztonság
ALKOTÁS NÉV: HUMDA Nem vagy egyedül az utakon! |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: McCann
MÁRKA: Mensi Box
KAMPÁNY: Felbontott tabuk
ALKOTÁS NÉV: Felbontott tabuk - MensiBox kampány videó |
|
|
|
16.7 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Rádió és audió TCR kampány vagy kampányelem |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: WWF Magyarország
KAMPÁNY: Roomies from the Wild
ALKOTÁS NÉV: Roomies from the Wild - Choose-Your-Otter-Adventure Audiobook |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Positive Adamsky
MÁRKA: IOM
KAMPÁNY: Ne hagyd, ne tedd
ALKOTÁS NÉV: Olvass a sorsok között |
|
|
|
16.10 Társadalmi célú megoldások (nonprofit szervezet számára készített alkotás) - Kizárólag nonprofit szervezet számára készített alkotás nevezhető ide, forprofit cégek CSR-megoldásai nem. / Egyéb, a fenti kategóriákba nem besorolható TCR megoldás - 16.1-től 16.9-ig nevezett alkotások ide nem nevezhetők |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: feat.
MÁRKA: Amnesty International Hungary
KAMPÁNY: Writer for Rights 2022
ALKOTÁS NÉV: Calendar for Human Rights |
|
|
|
17.1 Self promo - Az ügynökség saját alkotásai kerülhetnek ide, amelynek nem volt egyéb megbízója / Ügynökség saját "megbízásából" készült alkotás. A shortlistek/díjak az Arany Penge Év ügynöksége és M-lista összesítésbe nem számítanak bele. |
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Republic Group
MÁRKA: Republic Group
KAMPÁNY: I’m not a robot
ALKOTÁS NÉV: Agency on autopilot |
|
|
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis Groupe Hungary
MÁRKA: Publicis
KAMPÁNY: The Lunchbox
ALKOTÁS NÉV: The Lunchbox |
|
|