Arany Penge |
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: BOLD / Umbrella
MÁRKA: Vodafone YOU
KAMPÁNY: Fiataloknak szóló platformbevezető kampány
ALKOTÁS NÉV: You manifesto KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: BOLD / Umbrella
MÁRKA: Vodafone YOU
KAMPÁNY: Fiataloknak szóló platformbevezető kampány
ALKOTÁS NÉV: You manifesto KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/fotós/operatőri munka, utómunka, animáció, casting, zene |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: McCann Budapest
MÁRKA: Walmark
KAMPÁNY: Product Launch
ALKOTÁS NÉV: The Vagina Experiment KATEGÓRIA: 4.3 Digitális megoldások / Online felületen futó integrált kampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: McCann Budapest
MÁRKA: Walmark
KAMPÁNY: Product Launch
ALKOTÁS NÉV: The Vagina Experiment KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Greenroom
MÁRKA: Budapest Bike Maffia
KAMPÁNY: The Real Mannequin Challenge
ALKOTÁS NÉV: The Real Mannequin Challenge KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP Junior
KAMPÁNY: Bukottak
ALKOTÁS NÉV: OTP Bukottak KATEGÓRIA: 4.7 Digitális megoldások / Branded content / Branded entertainment |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Viacom
MÁRKA: Paramount filmcsatorna
KAMPÁNY: Ace Ventura
ALKOTÁS NÉV: Ace Ventura Eb promo KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: SeeColors
ALKOTÁS NÉV: SeeColors KATEGÓRIA: 4.5 Digitális megoldások / Mobilmegoldások (Szolgáltató, szórakoztató, vagy promóciós Facebook alkalmazások, blog widgetek, illetve microsite-on elhelyezett alkalmazások, widgetek, snippetek.) - 4.4 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: SeeColors
ALKOTÁS NÉV: SeeColors KATEGÓRIA: 6.3 Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Cluso
MÁRKA: IT Services Hungary
KAMPÁNY: Munkáltatói márka kampány
ALKOTÁS NÉV: Marry Me, Beast! KATEGÓRIA: 7.4 PR megoldások / Belső PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Republic Group
MÁRKA: Souldrops
KAMPÁNY: Szín. Tiszta.
ALKOTÁS NÉV: Souldrops - Új korszak KATEGÓRIA: 5.2 Design megoldások / Csomagolás tervezés |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Autistic Art
KAMPÁNY: Autistic Art arculat
ALKOTÁS NÉV: Autistic Art Arculat KATEGÓRIA: 14.8 Társadalmi célú megoldások / Társadalmi célú kampány arculat, design |
|
 |
|
Ezüst Penge |
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: BOLD
MÁRKA: Vodafone YOU
KAMPÁNY: Fiataloknak szóló platformbevezető kampány
ALKOTÁS NÉV: Életed legfonotsabb projektje Te vagy! KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Umbrella PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Nanavízió |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: BOLD
MÁRKA: Vodafone YOU
KAMPÁNY: You hero filmek
ALKOTÁS NÉV: ?You? heroes KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Umbrella |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Allison Advertising
MÁRKA: Zeneakadémia
KAMPÁNY: Bartók World Competition
ALKOTÁS NÉV: Bartók World Competition KATEGÓRIA: 5.1 Design megoldások / Arculat-és logótervezés |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Greenroom
MÁRKA: MOL
KAMPÁNY: MOL ? A szurkoló benned van
ALKOTÁS NÉV: MOL - Öregfiú KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: McCann Budapest
MÁRKA: Walmark
KAMPÁNY: Product Launch
ALKOTÁS NÉV: The Vagina Experiment KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások (kreatív megoldások network építésre, brandingelt tartalmak közösségekkel történő megosztására, értékesítési vagy branding cél érdekében). Közösségi oldalak, amelyek egy cég, márka, termék vagy aktivitás népszerűsítésére készültek (Facebook). Online, illetve közösségi tartalomszolgáltatás (Márka site-okon, Facebook oldalon, márkázott blogokon, Twitteren, vagy YouTube csatornán, időszakosan vagy folyamatosan szolgáltatott tartalom, amely egy márka imázsépítését, vagy termékének aktivizációjának népszerűsítésítését szolgálja.) - 4.5 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: McCann Budapest
MÁRKA: Walmark
KAMPÁNY: Product Launch
ALKOTÁS NÉV: The Vagina Experiment KATEGÓRIA: 10.1 Rendezvényes megoldások / Különleges koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó események, amelyek lehetnek termék vagy image kommunikációt szolgáló, külső felet célzó rendezvények, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, sajtótájékoztatók, szalon/bolt megnyitó stb., vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. - 11.1 pontban nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Ami közös bennünk
ALKOTÁS NÉV: "Ami közös bennünk" Soproni integrált kampány KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bistro |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: HPS Experience Kft.
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Edző idegenben
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet - Edző idegenben - Digital CLP KATEGÓRIA: 3.2 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő digitális CLP, digital diplay |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: HPS Experience Kft.
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Tisza x Edző
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet - Tisza x Edző - TVC KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA:
KAMPÁNY: FHB Családbarátkörnyék-index
ALKOTÁS NÉV: FHB Családbarátkörnyék-index KATEGÓRIA: 4.1 Digitális megoldások / Website-ok és microsite-ok (cégek, márkák, termékek, szolgáltatások számára készített websiteok, valamint microsite-ok és promociós site-ok) PARTNER ÜGYNÖKSÉG: LOKÁCIÓ Ingatlanpiaci Tanácsadó Kft. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA:
KAMPÁNY: FHB Családbarátkörnyék-index
ALKOTÁS NÉV: FHB Családbarátkörnyék-index KATEGÓRIA: 4.6 Digitális megoldások / Adatvezérelt kreatív megoldások PARTNER ÜGYNÖKSÉG: LOKÁCIÓ Ingatlanpiaci Tanácsadó Kft. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP Junior
KAMPÁNY: Bukottak
ALKOTÁS NÉV: OTP Bukottak KATEGÓRIA: 7.3 PR megoldások / Natív hirdetés / Content megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP
KAMPÁNY: OTP Riaria
ALKOTÁS NÉV: OTP Riaria KATEGÓRIA: 4.5 Digitális megoldások / Mobilmegoldások (Szolgáltató, szórakoztató, vagy promóciós Facebook alkalmazások, blog widgetek, illetve microsite-on elhelyezett alkalmazások, widgetek, snippetek.) - 4.4 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Bátor Tábor
KAMPÁNY: 1 % kampány
ALKOTÁS NÉV: "Félek-élek" printek KATEGÓRIA: 14.3 Társadalmi célú megoldások / Sajtóban megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Bátor Tábor
KAMPÁNY: 1% kampány
ALKOTÁS NÉV: "Félek-élek" metro KATEGÓRIA: 14.2 Társadalmi célú megoldások / Kültéren megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Y&R
MÁRKA: Elle
KAMPÁNY: Női újév
ALKOTÁS NÉV: Női újév kampány KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Neo Noir PR |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Cinema City
KAMPÁNY: Cinema City Summer Promo 2016
ALKOTÁS NÉV: Cinegami - Cinema City Summer Promotion film KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/fotós/operatőri munka, utómunka, animáció, casting, zene PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Kickass Factory |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Dobj egy papírrepülőt!
ALKOTÁS NÉV: Dobj egy papírrepülőt! KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis
MÁRKA: Groupama
KAMPÁNY: Groupama Öngondoskodás kampány 2017.
ALKOTÁS NÉV: Groupama Öngondoskodás KATEGÓRIA: 4.7 Digitális megoldások / Branded content / Branded entertainment |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Kazincbarcika városa
KAMPÁNY: Kolorcity
ALKOTÁS NÉV: Kolorcity KATEGÓRIA: 14.1 Társadalmi célú megoldások / Minimum 3 különböző médiatípuson megvalósuló, egységes koncepcióra épülő társadalmi célú kampány |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Kazincbarcika városa
KAMPÁNY: Kolorcity
ALKOTÁS NÉV: Kolorcity KATEGÓRIA: 14.2 Társadalmi célú megoldások / Kültéren megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Cluso
MÁRKA: IT Services Hungary
KAMPÁNY: Munkáltatói márka kommunikáció
ALKOTÁS NÉV: Marry Me, Beast! KATEGÓRIA: 4.8 Digitális megoldások / Branding megoldások - Márkastratégia a digitális környezetben. Olyan aktivációk nevezhetők, amelyeknél az alkalmazott digitális eszközök szerepe kifejezetten a márkaépítés volt. |
|
 |
|
Bronz Penge |
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: BOLD
MÁRKA: Vodafone YOU
KAMPÁNY: Real Job Movie Nights
ALKOTÁS NÉV: Real Job Movie Nights KATEGÓRIA: 10.1 Rendezvényes megoldások / Különleges koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó események, amelyek lehetnek termék vagy image kommunikációt szolgáló, külső felet célzó rendezvények, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, sajtótájékoztatók, szalon/bolt megnyitó stb., vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. - 11.1 pontban nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Nanavízió |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP Junior
KAMPÁNY: Bukottak
ALKOTÁS NÉV: OTP Bukottak KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: BOLD
MÁRKA: Vodafone YOU
KAMPÁNY: Adat sampling
ALKOTÁS NÉV: Data for knowledge KATEGÓRIA: 8.2 Beltéri megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: BOLD
MÁRKA: Vodafone YOU
KAMPÁNY: Adat smapling
ALKOTÁS NÉV: Data for knowledge KATEGÓRIA: 8.3 Beltéri megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: BOLD
MÁRKA: Vodafone YOU
KAMPÁNY: Adat sampling
ALKOTÁS NÉV: Data for knowledge KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: BOLD
MÁRKA: Vodafone YOU
KAMPÁNY: Fiataloknak szóló platformbevezető kampány
ALKOTÁS NÉV: You arculat KATEGÓRIA: 5.4 Design megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, illusztráció, fotós munka PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Umbrella |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: NNG
MÁRKA: NNG
KAMPÁNY: NNG - Programozók Védőszentje
ALKOTÁS NÉV: NNG Szent Izidor Nap KATEGÓRIA: 7.4 PR megoldások / Belső PR megoldások PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Mitte PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Hello Event (Confhotel) PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Café PR |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Valentin-napi kampány
ALKOTÁS NÉV: Switch off! ? The Dinner Test KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: McCann Budapest
MÁRKA: Walmark
KAMPÁNY: Product Launch
ALKOTÁS NÉV: The Vagina Experiment KATEGÓRIA: 4.8 Digitális megoldások / Branding megoldások - Márkastratégia a digitális környezetben. Olyan aktivációk nevezhetők, amelyeknél az alkalmazott digitális eszközök szerepe kifejezetten a márkaépítés volt. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: McCann Budapest
MÁRKA: E.ON
KAMPÁNY: Water polo sponsoration
ALKOTÁS NÉV: One Drop of Home Field Advantage KATEGÓRIA: 5.3 Design megoldások / Egyéb (katalógus, naptár, DM) - 5.1-5.2 kategóriákban már nevezett alkotások itt nem nevezhetőek |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: McCann Budapest
MÁRKA: E.ON
KAMPÁNY: Water polo sponsoration
ALKOTÁS NÉV: One Drop of Home Field Advantage KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: McCann Budapest
MÁRKA: Anker?t
KAMPÁNY: Hiring campaign
ALKOTÁS NÉV: The Momterview KATEGÓRIA: 4.7 Digitális megoldások / Branded content / Branded entertainment |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ::progressive::
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Internet Hungary
ALKOTÁS NÉV: Telekom Internet Hungary Stand KATEGÓRIA: 10.2 Rendezvényes megoldások / Rendezvényes-elem megoldások: Egy rendezvény vagy esemény valamely eleme (pl: hostess ruha megoldása, fénytechnika, dekorációs elem), amely önmagában is különleges, kreatív koncepciót takar. - 8.1 és 8.2 alatt nevezett Beltéri megoldások ide nem nevezhetőek |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: "Ami közös bennünk"
ALKOTÁS NÉV: "Ami közös bennünk" Soproni image film KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: "Felfrissülés, ahogy mi szeretjük"
ALKOTÁS NÉV: "Felfrissülés, ahogy mi szeretjük" Soproni Radler film KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: "Hazai ízek"
ALKOTÁS NÉV: "Hazai ízek" Soproni credential film KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Nissan
KAMPÁNY: Road to Milan
ALKOTÁS NÉV: "Road to Milan" Nissan Leaf online film KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Ami közös bennünk
ALKOTÁS NÉV: "Ami közös bennünk" Soproni pre-roll videók KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Nespresso
KAMPÁNY: Nespresso Atelier - teaser film
ALKOTÁS NÉV: Nespresso Atelier online videó KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/fotós/operatőri munka, utómunka, animáció, casting, zene |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Ducktape
ALKOTÁS NÉV: "Szigszalag" Soproni építkezési háló KATEGÓRIA: 3.1 Outdoor megoldások / Hagyományos outdoor plakát (citylight, óriásplakát, járműreklám, épületháló) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Doupla Kft.
MÁRKA: Unicum
KAMPÁNY: Unicum ? Puskás Palack kampány
ALKOTÁS NÉV: Unicum ? Puskás Palack kampány KATEGÓRIA: 6.3 Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: A legpesszimistább társasjáték
ALKOTÁS NÉV: "A legpesszimistább társasjáték" KATEGÓRIA: 4.7 Digitális megoldások / Branded content / Branded entertainment PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bistro Reklámügynökség |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: "Nyitvatartás" Soproni indoor plakátok
ALKOTÁS NÉV: "Nyitvatartás" Soproni indoor plakátok KATEGÓRIA: 8.1 Beltéri megoldások / Hagyományos beltéri/vásárláshelyi márkát építő vagy vásárlást előségítő megoldások - beltéri poszterek, freecardok |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Well Reklámügynökség
MÁRKA: Magyar Élelmiszerbank
KAMPÁNY: Üres Asztal
ALKOTÁS NÉV: Üres Asztal KATEGÓRIA: 14.2 Társadalmi célú megoldások / Kültéren megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: "Ami közös bennünk" Soproni rádióreklámok
ALKOTÁS NÉV: "Ami közös bennünk" Soproni rádióreklámok KATEGÓRIA: 12.1 Rádiós megoldások / Bármely magyarországi rádió által sugárzott hagyományos rádiószpot |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: HPS Experience Kft.
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Csapatépítő
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet - Csapatépítő KATEGÓRIA: 11.1 Sales promotion megoldások / Egyedi, még nem alkalmazott megoldások, beleértve a promóciós ötletet, koncepciót, a mechanizmust és a megvalósítást. Ezek lehetnek fogyasztói promóciók (ajándéksorsolások, minták, stb.), eseményalapú fogyasztói promóciók (például HoReCa-ban, márkaüzletben), vagy bármilyen esemény alapú aktiváció, melynek középpontjában a márkakommunikáció és a fogyasztásösztönzés áll. - a 8.1, 8.2 és a 10.1 pontban nevezett beltéri, ill. rendezvényes megoldások ide nem nevezhetőek |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Milka
KAMPÁNY: Milka Big Taste BTL aktiváció
ALKOTÁS NÉV: Milka Big Taste - Játssz nagyban! KATEGÓRIA: 10.2 Rendezvényes megoldások / Rendezvényes-elem megoldások: Egy rendezvény vagy esemény valamely eleme (pl: hostess ruha megoldása, fénytechnika, dekorációs elem), amely önmagában is különleges, kreatív koncepciót takar. - 8.1 és 8.2 alatt nevezett Beltéri megoldások ide nem nevezhetőek |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Müpa Budapest
KAMPÁNY: Müpa Spotify
ALKOTÁS NÉV: Müpa Spotify KATEGÓRIA: 6.3 Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: Müpa Budapest
KAMPÁNY: Müpa Spotify
ALKOTÁS NÉV: Müpa Spotify KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások (kreatív megoldások network építésre, brandingelt tartalmak közösségekkel történő megosztására, értékesítési vagy branding cél érdekében). Közösségi oldalak, amelyek egy cég, márka, termék vagy aktivitás népszerűsítésére készültek (Facebook). Online, illetve közösségi tartalomszolgáltatás (Márka site-okon, Facebook oldalon, márkázott blogokon, Twitteren, vagy YouTube csatornán, időszakosan vagy folyamatosan szolgáltatott tartalom, amely egy márka imázsépítését, vagy termékének aktivizációjának népszerűsítésítését szolgálja.) - 4.5 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Café Communications
MÁRKA: Médiaunió
KAMPÁNY: Nem nehéz
ALKOTÁS NÉV: Médiaunió - PET rádió KATEGÓRIA: 14.6 Társadalmi célú megoldások / Rádióban sugárzott TCR rádiószpot |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: FHB
KAMPÁNY: FHB Családbarátkörnyék-index
ALKOTÁS NÉV: FHB Családbarátkörnyék-index KATEGÓRIA: 4.8 Digitális megoldások / Branding megoldások - Márkastratégia a digitális környezetben. Olyan aktivációk nevezhetők, amelyeknél az alkalmazott digitális eszközök szerepe kifejezetten a márkaépítés volt. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: LOKÁCIÓ Ingatlanpiaci Tanácsadó Kft. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP Junior
KAMPÁNY: Bukottak
ALKOTÁS NÉV: OTP Bukottak KATEGÓRIA: 4.3 Digitális megoldások / Online felületen futó integrált kampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP Junior
KAMPÁNY: Bukottak
ALKOTÁS NÉV: OTP Bukottak KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP
KAMPÁNY: OTP Riaria
ALKOTÁS NÉV: OTP Riaria KATEGÓRIA: 4.8 Digitális megoldások / Branding megoldások - Márkastratégia a digitális környezetben. Olyan aktivációk nevezhetők, amelyeknél az alkalmazott digitális eszközök szerepe kifejezetten a márkaépítés volt. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Greenroom
MÁRKA: SPAR Magyarország
KAMPÁNY: SPAR - Adni öröm
ALKOTÁS NÉV: SPAR - Adni öröm KATEGÓRIA: 4.2 Digitális megoldások / Digitális hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Bátor Tábor Alapítvány
KAMPÁNY: 1 % kampány
ALKOTÁS NÉV: "Félek-élek" integrált kampány KATEGÓRIA: 14.1 Társadalmi célú megoldások / Minimum 3 különböző médiatípuson megvalósuló, egységes koncepcióra épülő társadalmi célú kampány |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Activia Fusion
KAMPÁNY: Yoga Aquatic
ALKOTÁS NÉV: Yoga Aquatic KATEGÓRIA: 3.3 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (installáció, outdoor performansz, spciális outdoor plakát/épületháló,stb.) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Pszoriázis
KAMPÁNY: Társadalmi kísérlet Sarka Katával
ALKOTÁS NÉV: Társadalmi kísérlet Sarka Katával KATEGÓRIA: 7.5 PR megoldások / CSR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Roxer
MÁRKA: Electrolux
KAMPÁNY: Bisztro25
ALKOTÁS NÉV: Electrolus Bisztro25 KATEGÓRIA: 10.2 Rendezvényes megoldások / Rendezvényes-elem megoldások: Egy rendezvény vagy esemény valamely eleme (pl: hostess ruha megoldása, fénytechnika, dekorációs elem), amely önmagában is különleges, kreatív koncepciót takar. - 8.1 és 8.2 alatt nevezett Beltéri megoldások ide nem nevezhetőek |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Roxer
MÁRKA: ECCO
KAMPÁNY: ECCO IRON GLOBE
ALKOTÁS NÉV: ECCO IRON GLOBE KATEGÓRIA: 3.3 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (installáció, outdoor performansz, spciális outdoor plakát/épületháló,stb.) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: NESCAFÉ
KAMPÁNY: NESCAFÉ ? Side by side MUGS
ALKOTÁS NÉV: NESCAFÉ ? Side by side MUGS KATEGÓRIA: 3.3 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (installáció, outdoor performansz, spciális outdoor plakát/épületháló,stb.) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett
MÁRKA: Samsung
KAMPÁNY: SeeColors
ALKOTÁS NÉV: SeeColors KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: HPS Experience Kft.
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Tisza x Edző
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet - Tisza X Edző - Integrált KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis
MÁRKA: Groupama
KAMPÁNY: Groupama Öngondoskodás kampány 2017
ALKOTÁS NÉV: Groupama Öngonsokodás KATEGÓRIA: 10.1 Rendezvényes megoldások / Különleges koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó események, amelyek lehetnek termék vagy image kommunikációt szolgáló, külső felet célzó rendezvények, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, sajtótájékoztatók, szalon/bolt megnyitó stb., vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. - 11.1 pontban nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Publicis
MÁRKA: Groupama
KAMPÁNY: Groupama Öngondoskodás Kampány 2017.
ALKOTÁS NÉV: Groupama Öngondoskodás KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Shared Heartbeats
ALKOTÁS NÉV: Shared Heartbeats KATEGÓRIA: 4.5 Digitális megoldások / Mobilmegoldások (Szolgáltató, szórakoztató, vagy promóciós Facebook alkalmazások, blog widgetek, illetve microsite-on elhelyezett alkalmazások, widgetek, snippetek.) - 4.4 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Valentin-napi kampány
ALKOTÁS NÉV: Switch off! ? The Dinner Test KATEGÓRIA: 4.7 Digitális megoldások / Branded content / Branded entertainment |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: UPC Magyarország - Horizon Go
KAMPÁNY: Horizon GO App kampány
ALKOTÁS NÉV: UPC Toiblet KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: HPS Experience Kft.
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Edző idegenben
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet - Edző Idegenben - PR KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: UPC Magyarország
KAMPÁNY: UPC Toiblet
ALKOTÁS NÉV: UPC Toiblet KATEGÓRIA: 8.2 Beltéri megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Cluso
MÁRKA: IT Services Hungary
KAMPÁNY: 10 éves évforduló
ALKOTÁS NÉV: ITSH 10 KATEGÓRIA: 7.2 PR megoldások / Vállalati image PR megoldások PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Goodwill Communications |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: MagNet Bank
KAMPÁNY: Wage Gap SMS
ALKOTÁS NÉV: Wage Gap SMS KATEGÓRIA: 4.5 Digitális megoldások / Mobilmegoldások (Szolgáltató, szórakoztató, vagy promóciós Facebook alkalmazások, blog widgetek, illetve microsite-on elhelyezett alkalmazások, widgetek, snippetek.) - 4.4 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: MagNet Bank
KAMPÁNY: Wage Gap SMS
ALKOTÁS NÉV: Wage Gap SMS KATEGÓRIA: 4.6 Digitális megoldások / Adatvezérelt kreatív megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: MagNet Bank
KAMPÁNY: Wage Gap SMS
ALKOTÁS NÉV: Wage Gap SMS KATEGÓRIA: 7.5 PR megoldások / CSR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÖKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: MagNet Bank
KAMPÁNY: Wage Gap SMS
ALKOTÁS NÉV: Wage Gap SMS KATEGÓRIA: 9.1 Direkt Marketing megoldások / Direkt marketing megoldások, beleértve a teljes direkt marketing ötletet, a mechanizmust, a célcsoport elérését, a DM célba juttatását, DM elemeket és a megvalósítást |
|
 |