Arany Penge |
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Torta teszt
ALKOTÁS NÉV: Torta teszt KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) PARTNER ÜGYNÖKSÉG: 1. MEC Hungary Kft. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Unionmedia |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Legyél Te a karmester! /Poster you can conduct
ALKOTÁS NÉV: Legyél Te a karmester! /Poster you can conduct KATEGÓRIA: 3.2 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (elektronikus, performansz jellegű, innovatív felületen megjelenő) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Geometry Global
MÁRKA: Citizenfour
KAMPÁNY: Citizenfour - The Power of Transparency
ALKOTÁS NÉV: The Power of Transparency KATEGÓRIA: 8.2 Beltéri megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Saatchi & Saatchi Budapest
MÁRKA: MÜPA
KAMPÁNY: A Világ legnagyobb zenedoboza
ALKOTÁS NÉV: A Világ Legnagyobb Zenedoboza KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Windows 10
KAMPÁNY: Windows 10 - A Nagy Frissítés napja
ALKOTÁS NÉV: Windows 10 - A Nagy Frissítés napja KATEGÓRIA: 4.7 Digitális megoldások / Branded content / Branded entertainment |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Megosztás ereje / Power of Share
ALKOTÁS NÉV: Megosztás ereje / Power of Share KATEGÓRIA: 7.7 PR megoldások / Esemény PR |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Katona József színház
KAMPÁNY: Hírszínház
ALKOTÁS NÉV: Hírszínház KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Katona József színház
KAMPÁNY: Hírszínház
ALKOTÁS NÉV: Hírszínház KATEGÓRIA: 7.2 PR megoldások / Vállalati image PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Magyar Vöröskereszt
KAMPÁNY: Hajléktalan tárgyak
ALKOTÁS NÉV: Hajléktalan tárgyak KATEGÓRIA: 14.8 Társadalmi célú megoldások / Társadalmi célokat támogató PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Windows 10
KAMPÁNY: Microsoft Nagy Frissítés napja
ALKOTÁS NÉV: Windows 10 - A Nagy Frissítés napja KATEGÓRIA: 7.3 PR megoldások / Natív hirdetés / Content megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Zwack Unicum
KAMPÁNY: Image 2015.
ALKOTÁS NÉV: Unicum Image Film KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/fotós/operatőri munka, utómunka PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bergendy és Fiai |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Zwack Unicum
KAMPÁNY: Zwack 225
ALKOTÁS NÉV: Zwack városi séta KATEGÓRIA: 7.7 PR megoldások / Esemény PR |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken
KAMPÁNY: Heineken Cities
ALKOTÁS NÉV: Heineken 5 Star Day KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex PARTNER ÜGYNÖKSÉG: WeLove |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken
KAMPÁNY: Heineken Cities
ALKOTÁS NÉV: Heineken 5 Star Day KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex PARTNER ÜGYNÖKSÉG: WeLove |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken Hungária
KAMPÁNY: Heineken Sofőrhívó Alkalmazás
ALKOTÁS NÉV: Heineken Sofőrhívó Alkalmazás KATEGÓRIA: 7.2 PR megoldások / Vállalati image PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni KATEGÓRIA: 4.3 Digitális megoldások / Online felületen futó integrált kampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Festival Buddy
ALKOTÁS NÉV: Festival Buddy KATEGÓRIA: 4.9 Digitális megoldások / Craft ? "legjobb kivitelezés" például design, art direkció, speciális programozási technikák |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Nyári Promóció
ALKOTÁS NÉV: Robiék Sörfesztiválja KATEGÓRIA: 7.7 PR megoldások / Esemény PR PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bistro PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex |
|
 |
|
Ezüst Penge |
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Film Fight Club
MÁRKA: Lidl
KAMPÁNY: Lidl a Pilisért
ALKOTÁS NÉV: LIDL A PILISÉRT KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Republic Group
MÁRKA: Transparency International Hungary
KAMPÁNY: Politikus Fröccs
ALKOTÁS NÉV: A korrupció íze KATEGÓRIA: 14.2 Társadalmi célú megoldások / Kültéren megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Saatchi & Saatchi Budapest
MÁRKA: MÜPA
KAMPÁNY: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
ALKOTÁS NÉV: A Világ Legnagyobb Zenedoboza KATEGÓRIA: 5.4 Design megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, illusztráció, fotós munka |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett
MÁRKA: Young Lions
KAMPÁNY: Lion Sitters
ALKOTÁS NÉV: Lion Sitters KATEGÓRIA: 9.1 Direkt Marketing megoldások / Direkt marketing megoldások, beleértve a teljes direkt marketing ötletet, a mechanizmust, a célcsoport elérését, a DM célba juttatását, DM elemeket és a megvalósítást |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Saatchi & Saatchi Budapest
MÁRKA: MÜPA
KAMPÁNY: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
ALKOTÁS NÉV: A Világ Legnagyobb Zenedoboza KATEGÓRIA: 8.2 Beltéri megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Saatchi & Saatchi Budapest
MÁRKA: MÜPA
KAMPÁNY: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
ALKOTÁS NÉV: A Világ Legnagyobb Zenedoboza KATEGÓRIA: 10.1 Rendezvényes megoldások / Különleges koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó események, amelyek lehetnek termék vagy image kommunikációt szolgáló, külső felet célzó rendezvények, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, sajtótájékoztatók, szalon/bolt megnyitó stb., vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. - 11.1 pontban nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Goup - Leo Burnett Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Roaming Kampány
ALKOTÁS NÉV: Across Europe ? Európán át KATEGÓRIA: 3.1 Outdoor megoldások / Hagyományos outdoor plakátok, citylight vagy óriásplakátok, járműreklámok, épülethálók PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Influenza védőoltás
KAMPÁNY: Influenza védőoltás kampány
ALKOTÁS NÉV: Láthatóvá tettük a láthatatlant! KATEGÓRIA: 7.7 PR megoldások / Esemény PR |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Domestos
KAMPÁNY: Iskolai mosdófelújítási program
ALKOTÁS NÉV: A fertőtlenítés csodái KATEGÓRIA: 7.5 PR megoldások / CSR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport Pride
ALKOTÁS NÉV: Sport Pride KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Torta teszt
ALKOTÁS NÉV: Torta teszt KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content PARTNER ÜGYNÖKSÉG: MEC Hungary Kft. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Unionmedia |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Megosztás ereje / Power of Share
ALKOTÁS NÉV: Megosztás ereje / Power of Share KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Laboratory Group
MÁRKA: NN Biztosító
KAMPÁNY: Motiva biztosítás
ALKOTÁS NÉV: NN Portrérajz KATEGÓRIA: 10.2 Rendezvényes megoldások / Rendezvényes-elem megoldások: Egy rendezvény vagy esemény valamely eleme (pl: hostess ruha megoldása, fénytechnika, dekorációs elem), amely önmagában is különleges, kreatív koncepciót takar. - 8.1 és 8.2 alatt nevezett Beltéri megoldások ide nem nevezhetőek |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Katona József színház
KAMPÁNY: Hírszínház
ALKOTÁS NÉV: Hírszínház KATEGÓRIA: 4.7 Digitális megoldások / Branded content / Branded entertainment |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Katona József színház
KAMPÁNY: Hírszínház
ALKOTÁS NÉV: Hírszínház KATEGÓRIA: 6.3 Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: See Myself
ALKOTÁS NÉV: See Myself KATEGÓRIA: 6.3 Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Magyar Vöröskereszt
KAMPÁNY: Hajléktalan tárgyak
ALKOTÁS NÉV: Hajléktalan tárgyak KATEGÓRIA: 14.2 Társadalmi célú megoldások / Kültéren megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Zwack Unicum
KAMPÁNY: Image 2015
ALKOTÁS NÉV: Unicum Image Film KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bergendy és Fiai |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Cinema City
KAMPÁNY: Cinema City Kiss Cam
ALKOTÁS NÉV: Cinema City Kiss Cam KATEGÓRIA: 6.1 Innovatív média megoldások (best use of media) / televízió, rádió, mozi |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Festival Buddy
ALKOTÁS NÉV: Festival Buddy KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Valentin-napi Kampány
ALKOTÁS NÉV: Telekom Lovehits KATEGÓRIA: 6.3 Innovatív média megoldások (best use of media) / digital, online, social media, mobile |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni KATEGÓRIA: 6.4 Innovatív média megoldások (best use of media) / integrált kampány megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken
KAMPÁNY: City Club Edition Bottles
ALKOTÁS NÉV: Heineken City Bottles KATEGÓRIA: 5.2 Design megoldások / Csomagolás tervezés PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex PARTNER ÜGYNÖKSÉG: WeLove |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások (kreatív megoldások network építésre, brandingelt tartalmak közösségekkel történő megosztására, értékesítési vagy branding cél érdekében). Közösségi oldalak, amelyek egy cég, márka, termék vagy aktivitás népszerűsítésére készültek (Facebook). Online, illetve közösségi tartalomszolgáltatás (Márka site-okon, Facebook oldalon, márkázott blogokon, Twitteren, vagy YouTube csatornán, időszakosan vagy folyamatosan szolgáltatott tartalom, amely egy márka imázsépítését, vagy termékének aktivizációjának népszerűsítésítését szolgálja.) - 4.5 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni KATEGÓRIA: 7.3 PR megoldások / Natív hirdetés / Content megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Decathlon
KAMPÁNY: Decathlon HR és Image Kampány
ALKOTÁS NÉV: A világ legsportosabb álláshirdetése KATEGÓRIA: 7.2 PR megoldások / Vállalati image PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: UNICEF Magyar Bizottság
KAMPÁNY: Gyermekbántalmazás elleni projekt az 1%-os kampányhoz
ALKOTÁS NÉV: Hogy lehet KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: UNICEF Magyar Bizottság
KAMPÁNY: A remény rajzai
ALKOTÁS NÉV: A remény rajzai KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: OTP Bank
KAMPÁNY: Image
ALKOTÁS NÉV: OTP - Ismerjük egymást PR KATEGÓRIA: 7.4 PR megoldások / Belső PR megoldások PARTNER ÜGYNÖKSÉG: White Rabbit |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP
KAMPÁNY: OTP Olimpia
ALKOTÁS NÉV: OTP Olimpia KATEGÓRIA: 4.3 Digitális megoldások / Online felületen futó integrált kampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Magenta 1
ALKOTÁS NÉV: Magenta 1 KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film |
|
 |
|
Bronz Penge |
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Team Red
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Netből helyből többet
ALKOTÁS NÉV: Süveg Márk (Saiid) ? Helyből többet videóklip KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Team Red
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Power to poop
ALKOTÁS NÉV: Power to poop KATEGÓRIA: 8.2 Beltéri megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Team Red
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Netből helyből többet kampány
ALKOTÁS NÉV: Helyből többet KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Ogilvy & Mather
MÁRKA: Septofort
KAMPÁNY: Walmark
ALKOTÁS NÉV: Miért fáj a torkom? KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: INTREN
MÁRKA: Bátor Tábor Alapítvány
KAMPÁNY: Napra fel!
ALKOTÁS NÉV: BÁTOR TÁBOR - BÁTOR BÖNGÉSZŐ KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Allison Advertising
MÁRKA: Zeneakadémia
KAMPÁNY: 140 éves a Zeneakadémia
ALKOTÁS NÉV: Homlokzat KATEGÓRIA: 5.4 Design megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, illusztráció, fotós munka |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Allison Advertising
MÁRKA: Zeneakadémia
KAMPÁNY: 140 éves a Zeneakadémia
ALKOTÁS NÉV: Homlokzat KATEGÓRIA: 3.1 Outdoor megoldások / Hagyományos outdoor plakátok, citylight vagy óriásplakátok, járműreklámok, épülethálók |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Allison Advertising
MÁRKA: Zeneakadémia
KAMPÁNY: 140 éves a Zeneakadémia
ALKOTÁS NÉV: Homlokzat KATEGÓRIA: 3.3 Outdoor megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, art direkció (ide a Sajtó kategória craftjába nevezett alkotásokkal megegyező vizualitással rendelkező alkotás nem nevezhető) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Greenroom
MÁRKA: SPAR
KAMPÁNY: Hentesmese applikáció
ALKOTÁS NÉV: SPAR-Hentesmese KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem PARTNER ÜGYNÖKSÉG: SPAR Magyarország |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Republic Group
MÁRKA: Dévai Szent Ferenc Alapítvány
KAMPÁNY: Adománygyűjtő kampány a Dévai gyermekekért
ALKOTÁS NÉV: Jó hírek Déváról KATEGÓRIA: 14.4 Társadalmi célú megoldások / Online felületen megvalósult TCR kampány vagy kampányelem |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Republic Group
MÁRKA: Budapest Bank
KAMPÁNY: "Dolgozók a reklámban" belső PR-kampány
ALKOTÁS NÉV: Budapest Bank - Dolgozók a reklámban KATEGÓRIA: 7.4 PR megoldások / Belső PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Cluso
MÁRKA: MKB
KAMPÁNY: Forintosított lakáshitel
ALKOTÁS NÉV: Munkanélküliek KATEGÓRIA: 1.7 Filmes megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: art direktori/fotós/operatőri munka, utómunka |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Nescafé
KAMPÁNY: Ásításmentes Nap
ALKOTÁS NÉV: NESCAFÉ Ásításmentes Nap - outdoor KATEGÓRIA: 3.2 Outdoor megoldások / Kültéren megjelenő egyéb különleges alkotás (elektronikus, performansz jellegű, innovatív felületen megjelenő) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Microsoft
KAMPÁNY: Windows 10 frissítés
ALKOTÁS NÉV: Windows 10 frissítés KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Saatchi & Saatchi Budapest
MÁRKA: MÜPA
KAMPÁNY: A Világ Legnagyobb Zenedoboza
ALKOTÁS NÉV: A Világ Legnagyobb Zenedoboza KATEGÓRIA: 8.3 Beltéri megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Nescafé
KAMPÁNY: Ásításmentes Nap
ALKOTÁS NÉV: NESCAFÉ Ásításmentes Nap - Online felületen KATEGÓRIA: 4.3 Digitális megoldások / Online felületen futó integrált kampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Coca-Cola Testébresztő
KAMPÁNY: Testébresztő
ALKOTÁS NÉV: Coca-Cola Pestébresztő KATEGÓRIA: 7.5 PR megoldások / CSR megoldások PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Person Magyarország Kommunikációs Kft. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: FastBridge Hungary Kft.
MÁRKA: UPC
KAMPÁNY: UPC Wi-Free bevezetés
ALKOTÁS NÉV: UPC Wi-Free mobil layer KATEGÓRIA: 4.2 Digitális megoldások / Digitális hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group - Artificial Group
MÁRKA: Nescafé
KAMPÁNY: Szeretem a reggelt
ALKOTÁS NÉV: "Szeretem a reggelt" dal KATEGÓRIA: 1.6 Filmes megoldások / Branded content PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Leo Burnett Group - Artificial Group
MÁRKA: Nescafé
KAMPÁNY: Szeretem a reggelt
ALKOTÁS NÉV: "Szeretem a reggelt" dal KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások (kreatív megoldások network építésre, brandingelt tartalmak közösségekkel történő megosztására, értékesítési vagy branding cél érdekében). Közösségi oldalak, amelyek egy cég, márka, termék vagy aktivitás népszerűsítésére készültek (Facebook). Online, illetve közösségi tartalomszolgáltatás (Márka site-okon, Facebook oldalon, márkázott blogokon, Twitteren, vagy YouTube csatornán, időszakosan vagy folyamatosan szolgáltatott tartalom, amely egy márka imázsépítését, vagy termékének aktivizációjának népszerűsítésítését szolgálja.) - 4.5 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Goup
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Roaming Campaign
ALKOTÁS NÉV: Across Europe - Európán Át KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Uniomedia Communications
MÁRKA: Rudas Fürdő
KAMPÁNY: Kommunikációs kampány a Rudas Fürdő népszerűsítésére
ALKOTÁS NÉV: A Rudasban nem ér véget a nyár! KATEGÓRIA: 7.7 PR megoldások / Esemény PR |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Red Születésnap kampány
ALKOTÁS NÉV: Red Születésnap - Korlátlan törődés KATEGÓRIA: 3.3 Outdoor megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, art direkció (ide a Sajtó kategória craftjába nevezett alkotásokkal megegyező vizualitással rendelkező alkotás nem nevezhető) PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnet Group |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Roaming kampány
ALKOTÁS NÉV: Across Europe ? Európán át KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Geometry Global
MÁRKA: SKOOL
KAMPÁNY: SKOOL Video Game
ALKOTÁS NÉV: SKOOL Story KATEGÓRIA: 9.1 Direkt Marketing megoldások / Direkt marketing megoldások, beleértve a teljes direkt marketing ötletet, a mechanizmust, a célcsoport elérését, a DM célba juttatását, DM elemeket és a megvalósítást |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Artificial Group
MÁRKA: Vodafone
KAMPÁNY: Roaming Campaign
ALKOTÁS NÉV: Across Europe ? Európán át KATEGÓRIA: 3.3 Outdoor megoldások / Craft - "legjobb kivitelezés" például: design, art direkció (ide a Sajtó kategória craftjába nevezett alkotásokkal megegyező vizualitással rendelkező alkotás nem nevezhető) PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Leo Burnett Group |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport szelet - Vedd fel a győztesek ritmusát!
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet minden 4. promó KATEGÓRIA: 1.2 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott termék vagy szolgáltatás promóciós film |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: HPS Experience
MÁRKA: Sport szelet
KAMPÁNY: Sport szelet - Vedd fel a győztesek ritmusát!
ALKOTÁS NÉV: Sport szelet minden 4. promó KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: NaturAqua
KAMPÁNY: PlantBottle
ALKOTÁS NÉV: NaturAqua - Squeeze the Bottle KATEGÓRIA: 4.2 Digitális megoldások / Digitális hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.) PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Lampyon Hungary Kft. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communication
MÁRKA: NaturAqua
KAMPÁNY: PlantBottle
ALKOTÁS NÉV: NaturAqua - Kisebb probléma KATEGÓRIA: 2.1 Nyomtatott sajtó megoldások / Sajtótermékekben közzétett hagyományos hirdetések |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: SKODA, ORFK-OBB
KAMPÁNY: Közlekedésbiztonság
ALKOTÁS NÉV: SKODA - Esélyek KATEGÓRIA: 12.1 Rádiós megoldások / Bármely magyarországi rádió által sugárzott hagyományos rádiószpot |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Vodafone Red
KAMPÁNY: Vodafone Red
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Red Roaming KATEGÓRIA: 3.1 Outdoor megoldások / Hagyományos outdoor plakátok, citylight vagy óriásplakátok, járműreklámok, épülethálók |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Megosztás ereje / Power of Share
ALKOTÁS NÉV: Megosztás ereje / Power of Share KATEGÓRIA: 10.1 Rendezvényes megoldások / Különleges koncepció alapján megvalósított, eredeti, egyedi kreatív megoldásokat alkalmazó események, amelyek lehetnek termék vagy image kommunikációt szolgáló, külső felet célzó rendezvények, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, sajtótájékoztatók, szalon/bolt megnyitó stb., vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. - 11.1 pontban nevezett Sales Promotion megoldások ide nem nevezhetőek |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Café Communications
MÁRKA: weCAN
KAMPÁNY: CANnual Report 2015
ALKOTÁS NÉV: CANnual Report 2015 PR KATEGÓRIA: 7.2 PR megoldások / Vállalati image PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Katona József színház
KAMPÁNY: Hírszínház
ALKOTÁS NÉV: Hírszínház KATEGÓRIA: 4.8 Digitális megoldások / Branding megoldások - Márkastratégia a digitális környezetben. Olyan aktivációk nevezhetők, amelyeknél az alkalmazott digitális eszközök szerepe kifejezetten a márkaépítés volt. |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Valentin napi kísérlet
ALKOTÁS NÉV: Valentin napi kísérlet KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Focus Production |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Telenor
KAMPÁNY: See Myself
ALKOTÁS NÉV: See Myself KATEGÓRIA: 4.5 Digitális megoldások / Mobilmegoldások (Szolgáltató, szórakoztató, vagy promóciós Facebook alkalmazások, blog widgetek, illetve microsite-on elhelyezett alkalmazások, widgetek, snippetek.) - 4.4 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: T-Systems / Cisco
KAMPÁNY: TSM-Cisco Security kampány
ALKOTÁS NÉV: Bűvész teszt KATEGÓRIA: 9.1 Direkt Marketing megoldások / Direkt marketing megoldások, beleértve a teljes direkt marketing ötletet, a mechanizmust, a célcsoport elérését, a DM célba juttatását, DM elemeket és a megvalósítást |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Y&R Budapest
MÁRKA: Opel Astra
KAMPÁNY: A megvilágított cikk
ALKOTÁS NÉV: A megvilágított cikk KATEGÓRIA: 4.2 Digitális megoldások / Digitális hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: Vodafone Red
KAMPÁNY: Vodafone Red Roaming
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Red Roaming KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások (kreatív megoldások network építésre, brandingelt tartalmak közösségekkel történő megosztására, értékesítési vagy branding cél érdekében). Közösségi oldalak, amelyek egy cég, márka, termék vagy aktivitás népszerűsítésére készültek (Facebook). Online, illetve közösségi tartalomszolgáltatás (Márka site-okon, Facebook oldalon, márkázott blogokon, Twitteren, vagy YouTube csatornán, időszakosan vagy folyamatosan szolgáltatott tartalom, amely egy márka imázsépítését, vagy termékének aktivizációjának népszerűsítésítését szolgálja.) - 4.5 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Nissan
KAMPÁNY: Nissan Navara
ALKOTÁS NÉV: Nissan Navara Juggle KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Heineken
KAMPÁNY: Heineken Partyradar
ALKOTÁS NÉV: Heineken Partyradar KATEGÓRIA: 4.5 Digitális megoldások / Mobilmegoldások (Szolgáltató, szórakoztató, vagy promóciós Facebook alkalmazások, blog widgetek, illetve microsite-on elhelyezett alkalmazások, widgetek, snippetek.) - 4.4 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Starcomm PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex PARTNER ÜGYNÖKSÉG: WeLove |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Decathlon
KAMPÁNY: Decathlon HR és Image Kampány
ALKOTÁS NÉV: A világ legsportosabb álláshirdetése KATEGÓRIA: 6.2 Innovatív média megoldások (best use of media) / print, outdoor, ambient, event |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Mito
MÁRKA: OTP
KAMPÁNY: OTP Olimpia
ALKOTÁS NÉV: OTP olimpia spot KATEGÓRIA: 1.1 Filmes megoldások / Televízióban, mozi csatornán sugárzott corporate vagy image film |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Greenroom
MÁRKA: Budapest Bank
KAMPÁNY: Privát Kölcsön kampány
ALKOTÁS NÉV: Budapest Bank - Prerollok KATEGÓRIA: 4.2 Digitális megoldások / Digitális hirdetések (banner, interstitial, layer, stb.) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Greenroom
MÁRKA: MOL
KAMPÁNY: GROWWW Gyakornoki program toborzó kampány
ALKOTÁS NÉV: MOL - 6 bytes KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Nyári Promóció
ALKOTÁS NÉV: Robiék Sörfesztiválja KATEGÓRIA: 11.1 Sales promotion megoldások / Egyedi, még nem alkalmazott megoldások, beleértve a promóciós ötletet, koncepciót, a mechanizmust és a megvalósítást. Ezek lehetnek fogyasztói promóciók (ajándéksorsolások, minták, stb.), eseményalapú fogyasztói promóciók (például HoReCa-ban, márkaüzletben), vagy bármilyen esemény alapú aktiváció, melynek középpontjában a márkakommunikáció és a fogyasztásösztönzés áll. - a 8.1, 8.2 és a 10.1 pontban nevezett beltéri, ill. rendezvényes megoldások ide nem nevezhetőek PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bistro PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Arany Fácán
KAMPÁNY: Arany Fácán Bud Spencer
ALKOTÁS NÉV: Arany Fácán Bud Spencer KATEGÓRIA: 7.1 PR megoldások / Termék és márka szektorban lévő PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: McDonald?s
KAMPÁNY: Így mekiztek ti
ALKOTÁS NÉV: Így mekiztek ti KATEGÓRIA: 4.1 Digitális megoldások / Website-ok és microsite-ok (cégek, márkák, termékek, szolgáltatások számára készített websiteok, valamint microsite-ok és promociós site-ok) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Telekom Valentin-napi Kampány
ALKOTÁS NÉV: Telekom Lovehits KATEGÓRIA: 4.4 Digitális megoldások / Közösségi média megoldások (kreatív megoldások network építésre, brandingelt tartalmak közösségekkel történő megosztására, értékesítési vagy branding cél érdekében). Közösségi oldalak, amelyek egy cég, márka, termék vagy aktivitás népszerűsítésére készültek (Facebook). Online, illetve közösségi tartalomszolgáltatás (Márka site-okon, Facebook oldalon, márkázott blogokon, Twitteren, vagy YouTube csatornán, időszakosan vagy folyamatosan szolgáltatott tartalom, amely egy márka imázsépítését, vagy termékének aktivizációjának népszerűsítésítését szolgálja.) - 4.5 alatt nevezett alkotás ide nem nevezhető újra |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: UNICEF Magyar Bizottság
KAMPÁNY: Gyermekbántalmazás elleni projekt az 1%-os kampányhoz
ALKOTÁS NÉV: Hogy lehet KATEGÓRIA: 14.8 Társadalmi célú megoldások / Társadalmi célokat támogató PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: Bici néni
ALKOTÁS NÉV: Bici néni KATEGÓRIA: 1.4 Filmes megoldások / Internetre készített filmes megoldás (virus / social média, egyéb online film) |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: DDB Budapest
MÁRKA: Magyar Telekom
KAMPÁNY: MicroDisco
ALKOTÁS NÉV: MicroDisco KATEGÓRIA: 8.2 Beltéri megoldások / Egyéb különleges, újszerű (mozgó, elektronikus) indoor megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: Isobar Budapets Zrt
MÁRKA: UNICEF Magyar Bizottság
KAMPÁNY: A remény rajzai
ALKOTÁS NÉV: A remény rajzai KATEGÓRIA: 14.8 Társadalmi célú megoldások / Társadalmi célokat támogató PR megoldások |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Nyári Promóció
ALKOTÁS NÉV: Robiék Sörfesztiválja KATEGÓRIA: 6.4 Innovatív média megoldások (best use of media) / integrált kampány megoldások PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bistro PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex |
|
 |
ALKOTÓ ÜGYNÜKSÉG: ACG Reklámügynökség Kft.
MÁRKA: Soproni
KAMPÁNY: Soproni Nyári Promóció
ALKOTÁS NÉV: Robiék Sörfesztiválja KATEGÓRIA: 13.1 Integrált megoldások / Egy koncepción alapuló, több médiatípuson vagy eszközön (minimum három) megvalósult integrált termék, szolgáltatás, márka, image vagy promóciós kampány. PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Bistro PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Eurolex |
|
 |