Kezdőlap
Történet
Nevezés
JCDecaux Awards 2015
Zsűrizés
SHORTLIST
DÍJAZOTTAK
Díjátadó Buli
Támogatók
Kapcsolat

Mito

MEGOLDÁS: Online felületen futó integrált reklámkampányok. Egy online integrált kampánynak azonos koncepcionális alapon minimum 3 különböző online hirdetési elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online játék, egy microsite, egy virus videó, egy social média stb. felületek közül). Offline elemek csak akkor fogadhatóak el kampányelemként, ha azok direkt módon kapcsolatban vannak a kampány digitális/online elemeivel
MÁRKA: Vodafone 3G Lefedettség
KAMPÁNY: Vodafone 3G Lefedettség
ALKOTÁS NÉV: Vodafone Ki Mit Tube
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Red Lemon Media
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Mr. Bug TV
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: OMD
   
<< VISSZA A LISTÁHOZ