Kezdőlap
Történet
Nevezés
JCDecaux Awards 2014
Zsűrizés
SHORTLIST
DÍJAZOTTAK
Gála
Támogatók
Kapcsolat

Caf?? Communications

MEGOLDÁS: Online fel??leten fut?? integr??lt rekl??mkamp??nyok. Egy online integr??lt kamp??nynak azonos koncepcion??lis alapon minimum 3 k??l??nb??z?? online hirdet??si elemet kell tartalmaznia (pl.: egy banner, egy e-mail/e-dm, egy online j??t??k, egy microsite, egy virus vide??, egy social m??dia stb. fel??letek k??z??l). Offline elemek csak akkor fogadhat??ak el kamp??nyelemk??nt, ha azok direkt m??don kapcsolatban vannak a kamp??ny digit??lis/online elemeivel
MÁRKA: OTP Alapkezel??
KAMPÁNY: 20 ??v alapsl??gerei
ALKOTÁS NÉV: 20 ??v alapsl??gerei
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: BeSocial
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Dj Pozsi
PARTNER ÜGYNÖKSÉG: Umbrella Kreat?­v M??hely Kft.
   film/hang   
<< VISSZA A LISTÁHOZ